قیمت هدست اپل ویژن پرو در ایران

هدست اپل ویژن پرو با قیمت عجیب و نجومی روانه بازار ایران شد

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو هم قیمت خودروهای ایرانی در فروشگاه‌های اینترنتی ایران موجود شد. اما واقعا ارزش واقعی Apple Vision Pro چقدر است؟
هدست اپل ویژن پرو، محصول متفاوت و انقلابی برند اپل پس از عرضه جهانی، به‌صورت قانونی در فروشگاه‌های اینترنتی داخلی، برای فروش آگهی شد. اپل ویژن پرو نخستین هدست واقعیت ترکیبی اپل است که در کنفرانس WWDC 2023 به‌صورت رسمی معرفی شد. این هدست متفاوت از یک سیستم‌عامل سه‌بعدی جدید به نام VisionOS بهره‌ می‌برد که دارای یک اپ استور جدید جهت دانلود برنامه‌های مخصوص این هدست است.

قیمت هدست اپل ویژن پرو در ایران

هدست Apple Vision Pro بر خلاف آیفون های سری 14 و 15، به‌صورت رسمی در فروشگاه‌های کشور در حال عرضه شدن است و هنوز خبری مبنی بر ممنوعیت واردات این محصول به کشور شنیده نشده است. اپل قیمت جهانی این محصول را 3499 دلار اعلام کرده است که با احتساب دلار 55 هزار تومان باید قیمتی در حدود 192 میلیون تومان داشته باشد؛ اما فروشگاه‌هایی که توانسته‌اند این محصول را زودتر از سایرین موجود کنند در حال فروش هدست اپل ویژن پرو با قیمت عجیب و نجومی 250 تا 300 میلیون تومان هستند. این محصول با موعد تحویل 3 روزه و گارانتی 7 روزه اصالت کالا به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*