لیست کامل دستگاه های ایسوس که به اندورید ۶ مارشمالو آپدیت خواهند شد

در ماه نوامبر گذشته، ایسوس یک لیست متشکل از دستگاه هایی که به اندروید ۶.۰ مارشمالو به روز خواهند شد را ارائه کرد. اما متاسفانه در آن زمان هیچ جدول زمانی برای شروع عرضه‌ی این آپدیت منتشر نشده بود. حال بیش از سه ماه گذشته و ایسوس هنوز برای هیچ یک از اجناس خود نرم افزار جدید را ارائه نکرده است. اما به نظر می‌رسد که زمان عرضه سر انجام مشخص شده. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ایسوس پس از گذشت ماه ها گمانه زنی و شایعه، نهایتا یک جدول زمانی برای آپدیت  محصولات عرضه کرد. آنطور که به نظر می‌رسد، ایسوس می‌خواهد این به روز رسانی را در سه ماهه دوم سال جاری ارائه کند که از ماه آوریل تا ژوئن را در بر می‌گیرد. این شرکت همچنین در لیست اولیه که پیش از این منتشر بود تجدید نظر کرده و حال سه گوشی دیگر به این فهرست اضافه شده اند.

سه دستگاهی که به این جمع پیوسته اند، زنفون Max ZC550KL، زنفون ۲ Laser ZE551KL، و زنفون Zoom ZX551ML هستند. اما پیش از این نیز لیست محصولاتی که به اندروید ۶.۰ مارشمالو آپدیت خواهند شد منتشر شده بود و دستگاه های یاد شده بدین شرح است: پدفون  S PF500KL، زنفون ۲ (ZE550ML and ZE551ML)، زنفون ۲ Deluxe ZE551ML، زنفون ۲ Deluxe Special Edition ZE551ML، و زنفون ۲ Laser ( در مدل های ZE500KG، ZE500KL، ZE550KL، ZE600K، و  ZE601KL )

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون من الان گوشی ایسوس زنفون سلفی دارم نمی دانم چه جوری به اندروید 6 ارتفاعش بدهم میشه کمکم کنین ممنون میشم زود پاسخ دهید