لوازم جانبی گلکسی اس 24

بهترین لوازم جانبی گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ

با رونمایی سری گوشی های گلکسی اس 24 مجموعه گسترده‌ای از لوازم جانبی نیز برای این گوشی‌ها معرفی شده‌اند. در ادامه تعدادی از بهترین اکسسوری‌های پرچمداران جدید سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

مطابق روال همیشه با رونمایی از سری گوشی های جدید گلکسی S24 سامسونگ، مجموعه‌ای جدید از اکسسوری‌ها نیز در حال عرضه برای این گوشی هستند.‌ این اکسسوری‌ها علاوه بر ارتقای ظاهر گوشی یا محافظت از صفحه نمایش، قاب یا بدنه آن، کاربری دستگاه را نیز به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند.‌ در سال‌های اخیر لوازم جانبی گوشی های هوشمند نیز همانند خود آن‌ها پیشرفت‌های بزرگی داشته‌اند؛ به‌طوری که برخی از آن‌ها امروزه قادرند چندین کاربری متفاوت را به‌طور همزمان ارائه داده و عملکردی استثنایی داشته باشند.

5 مورد از بهترین لوازم جانبی سری گلکسی اس 24 سامسونگ

تعدد اکسسوری‌ها برای گوشی های سرشناسی مثل آیفون یا سری گلکسی اس سامسونگ به‌حدی بالاست که معرفی بهترین گزینه ممکن به کاری سخت تبدیل می‌شود. با این حال امروز در گجت نیوز سعی کرده‌ایم بهترین لوازم جانبی گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ در دسته‌های مختلف را معرفی نموده و به‌طور مختصر بررسی کنیم.

بهترین کاور برای سری S24: کاورهای Spigen Ultra Hybrid

قاب اشپیگن Galaxy S24

کاورهای کمپانی اشپیگن همواره به ارائه حداکثر میزان دوام با کمترین میزان افزایش ضخامت و وزن گوشی معروف بوده‌اند. کاور Spigen Ultra Hybrid هم دقیقا چنین وضعیتی را داشته و از گوشی شما در برابر سقوط و ضربات به‌خوبی محافظت می‌کند. در عین حال این کمپانی توجه ویژه‌ای هم به لبه‌های دستگاه داشته و با استفاده از بالشتک‌هایی در چهار گوشه دستگاه آن‌ها را به‌طور کامل محافظت کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:

بزرگترین تفاوت های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس؛ کدام را بخریم؟

کاور اشپیگن اولترا هیبرید البته فاقد محافظ اختصاصی صفحه نمایش است. با این وجود محیط این قاب اندکی بالاتر از حاشیه‌های خود گوشی قرار می‌گیرد تا در صورت برخورد مستقیم با زمین، صفحه نمایش آسیب کمتری ببیند.‌ البته در صورتی که روی حفاظت از صفحه نمایش گوشی خود وسواس دارید هم می‌توانید از میان لایه‌های متعدد محافظ صفحه نمایش موجود در بازار یکی را انتخاب کنید. این قاب البته ضخامت بسیار کمی هم داشته و مانع شارژ بیسیم و PowerShare در گوشی سامسونگ شما نخواهد شد.

نقاط قوتنقاط ضعف
  • باریک و خوش‌قیمت
  • قابلیت شارژ بیسیم
  • رنگ‌بندی‌های متنوع و جذاب
  • محفاظت بسیار خوب از گوشی در برابر سقوط
  • نبود محافظ صفحه نمایش
  • عدم ارائه محافظت در سطح قاب‌های ضخیم و مقاوم بازار

بهترین محافظ صفحه نمایش برای سری S24: لایه Temdan Clear Case

لوازم جانبی گلکسی اس 24

اگر قصد تهیه بهترین محافظ برای صفحه نمایش هریک از سری گوشی‌های گلکسی اس 24 خود را دارید می‌توانید سراغ محافظ‌های شفاف Temdan بروید. این محافظ ضمن این که به‌طور کامل از صفحه نمایش و بدنه گوشی شما محافظت می‌کند، ظاهر جدید و جذابی هم به پرچمدار گرانقیمت شما خواهد بخشید. قاب محافظ بدنه و صفحه نمایش Temdan همچنین به‌طور کامل دستگاه شما را آب‌بندی کرده و حتی موفق به کسب استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت هم شده است. به این ترتیب در صورتی که این قاب را روی گلکسی اس 24 خود نصب کرده باشید، می‌توانید گوشی را بدون نگرانی به مدت سی دقیقه زیر آب نگه دارید.

در کنار استاندارد IP68، قاب Temdan با برخورداری از لایه پشتی سفت، بامپرهای ضخیم و بالشتک‌های هوا قادر است به‌خوبی از گوشی شما در برابر سقوط نیز محافظت کند. البته برجستگی‌هایی در حاشیه این قاب قرار گرفته‌اند که در دست گرفتن گوشی را ساده‌تر کرده و احتمال سقوط ناگهانی آن را کاهش می‌دهد.

به جز لایه محافظ Temdan، محافظ‌های صفحه نمایش Natbook هم از جمله بهترین لوازم جانبی سری گلکسی اس 24 به شمار می‌روند که عملکردی عالی ارائه می‌کنند.

نقاط قوتنقاط ضعف
  • حفاظت از کل گوشی
  • کسب استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت
  • لبه‌های ضخیم در عین طراحی باریک و نازک
ضدآب نبودن مدل شفاف

بهترین ایربادها برای سری گلکسی اس 24 سامسونگ: Samsung Galaxy Buds 2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو

برخی ایربادهای کنونی بازار از یک سیم یا کابل برای اتصال گوشی‌های سمت چپ و راست به یکدیگر استفاده می‌کنند که هرچند باعث می‌شود ایمنی استفاده از آن‌ها افزایش یافته و خطر افتادن یا گم شدنشان کمتر شود، اما دست و پای کاربران و علاقمندان به موسیقی را به‌نوعی می‌بندند! در عین حال بسیاری ایربادهای مدرن توانسته‌اند با طراحی ارگونومیک خود به‌خوبی درون گوش جا گرفته و نیاز به استفاده از بند برای اتصال گوشی‌های سمت چپ و راست را حذف کنند.

یکی از این دسته ایربادها، گلکسی بادز 2 پرو است که برای کاربران سری S24 که به گوش دادن به موزیک علاقمند هستند هم ضروری است. این ایربادها از فناوری صدای سه‌بعدی و حذف نویز فعال پشتیبانی کرده و کیفیت صدایی هم‌تراز با دستگاه‌های مخصوص استودیو ارائه می‌دهند.

همچنین بخوانید:

گلکسی اس ۲۴ در برابر گوگل پیکسل ۸؛ بهترین گوشی اندرویدی دنیا کدام است؟

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های برتری گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ سادگی استفاده آن‌هاست. این مساله البته ربط چندانی به وایرلس بودن آن‌ها نداشته و بیشتر به پیشرفت تکنولوژیک این ایربادها مربوط است. اتصال این ایربادها به گوشی از طریق بلوتوث تقریبا آنی بوده و طراحی نرم افزاری و رابط کاربری آن به‌گونه‌ای انجام گرفته که در 90 درصد مواقع هیچ نیازی به نگاه کردن به صفحه گوشی برای تغییر تنظیمات ایرباد نیست! این ایربادها از سیستم کنترل لمسی پشتیبانی کرده و کاربری‌های متعدد، از عقب و جلو کردن موزیک تا تنظیم صدا را با استفاده از ژست‌های لمسی مختلف انجام می‌دهد. ایربادهای جدید سامسونگ همچنین حین صحبت کردن کاربر با دیگران حذف نویز فعال را نیز به‌طور خودکار متوقف می‌کند تا امکان شنیدن صدای سایرین فراهم شود.

نقاط قوتنقاط ضعف
  • سیستم کنترل لمسی خلاقانه
  • راحتی و ایمنی حین استفاده
  • استاندارد IPX7 برای محافظت در برابر نفوذ رطوبت
  • قطع کردن حذف نویز فعال هنگام صحبت کردن
پشتیبانی از صدای 24 بیتی فقط در گوشی‌های سامسونگ

بهترین شارژر بیسیم برای گلکسی S24 سامسونگ: Samsung 15W Wireless Charger Duo

شارژر بیسیم سامسونگ

سری گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ مدت‌هاست که از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند. گلکسی اس 24 هم از این قضیه مستثنی نیست و می‌توان آن را به‌سادگی با استفاده از شارژر بیسیم شارژ کرد. مناسب‌ترین دستگاه برای شارژ بیسیم این گوشی شارژر بیسیم 15 واتی Duo است که می‌تواند به‌طور همزمان یک گوشی گلکسی اس 24 و یک دستگاه دیگر مثل ساعت گلکسی واچ 6 را شارژ کند. با شارژ کردن گوشی خود به‌صورت بیسیم می‌توانید نیاز به استفاده از کابل شارژ و مشکلات ناشی از آن را از بین ببرید.

این شارژر جذاب همچنین امکان شارژ سریع گوشی گلکسی S24 را نیز برایتان فراهم خواهد کرد. البته سرعت شارژ در این حالت به 15 وات محدود بوده و خبری از شارژ 25 واتی نخواهد بود. در این میان استفاده از این سیستم شارژ بسیار هم راحت ارزیابی می‌شود؛ به‌طوری که تنها باید گوشی را روی سطح مربوطه قرار دهید تا شارژ شدن آن به‌طور خودکار انجام شود! تجهیز به سیستم خنک‌کننده متشکل از یک فن برای جلوگیری از افزایش دمای دستگاه در کنار نشانگر ال ای دی شارژ نیز از دیگر قابلیت‌های Samsung 15W Wireless Charger Duo به شمار می‌روند.

نقاط قوتنقاط ضعف
  • ابعاد جمع و جور و وزن کم
  • قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه
  • نشانگر ال ای دی انجام شارژ
محدودیت 15 واتی شارژ سریع

بهترین پاوربانک برای S24 سامسونگ: Anker Nano Power Bank

پاوربانک گوشی Samsung

باتری سری گلکسی اس 24 در مقایسه با نسل قبل پیشرفت بسیاری داشته و قادر است مدتی طولانی شما را همراهی کند. در عین حال زمانی که شارژ باتری به اتمام رسیده و کابل برق نیز در مجاورت شما نیست، یک پاوربانک به مهم‌ترین اکسسوری برای گوشی شما تبدیل می‌شود. پاوربانک نانو انکر یکی از بهترین لوازم جانبی برای سری گوشی های گلکسی اس 24 است که به‌راحتی در کف دست شما جا شده و خیالتان را از بابت شارژ گوشی گرانقیمتتان راحت خواهد کرد.

این پاوربانک بسیار سبک بوده و از یک سر USB-C تشکیل شده که نیاز به استفاده از سیم را از بین برده و استفاده از آن را بسیار ساده‌تر می‌کند.‌ علاوه بر این، ظرفیت این پاوربانک نیز 5000 میلی آمپرساعت بوده و قادر به شارژ کردن باتری گوشی شما با توان حداکثر 22.5 وات خواهد بود. پاوربانک جدید انکر بسیار کوچک، اما فوق‌العاده کاربردی است!

نقاط قوتنقاط ضعف
  • ابعاد بسیار جمع و جور
  • شارژ سریع 22.5 واتی
  • ظرفیت بالا با توجه به اندازه
  • قیمت مناسب
قادر به شارژ کامل یک گوشی گلکسی اس 24 نیست

سوالات پرتکرار در خصوص اکسسوری‌های سری Galaxy S24

پس از معرفی بهترین لوازم جانبی سری گوشی های گلکسی اس 24 سامسونگ، در این بخش نوبت به پاسخ دادن به برخی از مهم‌ترین سوالات پیرامون سری گوشی‌های پرچمدار Galaxy S24 می‌رسد.

آیا شارژر در جعبه سری گلکسی اس 24 حضور دارد؟

خیر! سامسونگ هم مثل بسیاری کمپانی‌های دیگر، شارژر را از جعبه خانواده Galaxy S24 حذف کرده است. البته کابل USB-C شارژر همچنان در جعبه این محصولات تعبیه شده است.

آیا سری گلکسی اس 24 دارای درگاه هدفون هستند؟

خیر، سری گلکسی S24 از جک 3.5 میلیمتری هدفون بی‌بهره هستند. جک هدفون از گلکسی اس 20 به بعد از سری گوشی‌های پرچمدار سامسونگ حذف شد. البته اگر یک هدفون USB-C در اختیار دارید، چندین گزینه مختلف پیش روی‌تان قرار خواهد داشت. به‌عنوان مثال می‌توانید با تهیه کردن یک آداپتور تبدیل جک 3.5 میلیمتری به USB-C هدفون خود را به گوشی متصل کنید. از سوی دیگر، بهترین راهکار هم خرید یک هدفون بیسیم است.

آیا در سری گلکسی اس 24 باید فقط از ایربادهای Galaxy Buds استفاده کرد؟

خیر! البته ایربادهای گلکسی بادز 2 پرو یکی از بهترین هدفون‌های بیسیمی هستند که می‌توانید برای گوشی‌های پرچمدار خود تهیه کنید. با این وجود استفاده از آن‌ها اجباری نیست و می‌توانید هر هدست دیگری را نیز به گوشی خود متصل کرده و با آن کار کنید. البته در نظر داشته باشید که برخی قابلیت‌های گلکسی بادز 2 پرو به‌طور اختصاصی در گوشی‌های سامسونگ قابل استفاده خواهند بود.

بهترین توان شارژ گوشی‌های گلکسی S24 چقدر است؟

برای شارژ گوشی گلکسی خود با بالاترین سرعت ممکن، باید از یک شارژر با خروجی 25 وات استفاده کنید. این عدد بالاترین توان قابل پشتیبانی در گوشی‌های سامسونگ است. در این شرایط می‌توانید انتظار داشته باشید که نیمی از شارژ باتری ظرف تنها 30 دقیقه پر شود.