بهترین قابلیت گلکسی S24 در گلکسی اس ٢٣ سامسونگ

مهم‌ترین قابلیت گلکسی S24 سامسونگ به گلکسی اس ٢٣ می‌آید

سامسونگ اعلام کرده که مهمترین قابلیت گلکسی S24 را به خانواده گلکسی اس ٢٣ خواهد آورد. اما این ویژگی جذاب چیست و چرا مهم است؟

همین چند هفته پیش بود که سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس را معرفی کرد که چندین قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کنند. این امکانات عبارتند از: ترجمه همزمان با تماس‌های صوتی، خلاصه‌سازی یادداشت، دستیار دستور زبان حین پیام‌رسانی و ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی.

معمولاً سامسونگ برخی از ویژگی‌های جدید پرچمدارانش را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود اضافه می‌شوند، اما غول کره‌ای در آن زمان اعلام نکرد که آیا این ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI هم به گوشی‌های موجود می‌آیند یا خیر. اکنون ما اطلاعات جدیدی را در این زمینه به‌دست آورده‌ایم.

گلکسی AI با یک بروزرسانی نرم‌افزاری به گلکسی اس ٢٣ خواهد آمد

بهترین قابلیت گلکسی S24 در گلکسی اس ٢٣ سامسونگ

آنطور که سایت خود سامسونگ می‌گوید، گلکسی اس ۲۳ اولترت ویژگی‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله Circle To Search، Live Translation، Note Assist و Photo Assist را دریافت خواهد کرد. این وب‌سایت اعلام کرده که قابلیت‌های جدید به‌زودی عرضه می‌شوند، اما زمان خاصی را مشخص نکرده است. سامسونگ در جدولی همچنین اشاره کرده است که این ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۲ اولترا، گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ نمی‌آیند؛ بنابراین احتمالت به دو گوشی میان‌رده گلکسی A34 و گلکسی A54 هم نخواهند آمد.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی سامسونگ، امسال به ۱۰۰ میلیون گوشی گلکسی می‌آید

احتمال دارد که سامسونگ امکانات جدید Galaxy AI را با به‌روزرسانی One UI 6.1 به خانواده Galaxy S23 اضافه کند. این شرکت کره‌ای اعلام کرده بود که به‌روزرسانی One UI 6.1 را قبل از پایان نیمه اول امسال برای گوشی‌ها و تبلت‌های سازگار عرضه خواهد کرد. ما در ویدیویی به معرفی بهترین ویژگی های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24 سامسونگ پرداخته‌ایم که می‌توانید مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*