هیوندای النترا N 2024

هیوندای النترا N 2024 ، نسل جدید سدان جوان پسند کره ای رونمایی شد

هیوندای النترا N 2024 با طراحی جذاب‌تر و قیمت مناسب معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان کره ای Hyundai Elantra N 2024 آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای هیوندای از مدل جدید سدان اسپرت النترا N برای رقابت بهتر با هوندا سیویک تایپ R پرده برداشت. این سدان جوان‌پسند کره‌ای اکنون از ظاهری جذاب‌تر بهره می‌برد و با قیمت مناسبی می‌تواند عملکرد فنی بالایی را ارائه دهد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات سدان کره ای Hyundai Elantra N 2024 آشنا خواهیم شد.

معرفی هیوندای النترا N 2024

مشخصات فنی hyundai elantra n

شرکت کره‌ای هیوندای با سری N از محصولات خود قصد دارد نسخه‌های قدرتمندتری را برای رقابت بهتر با رقبا روانه بازار کند. در همین راستا این خودروساز برای رقابت بهتر با هوندا سیویک تایپ R از مدل 2024 النترا N رونمایی کرد. این خودرو به یک پیشرانه 2 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 276 اسب بخار و گشتاور 392 نیوتن‌متر را تولید کند.

سدان محبوب کره ای

در مدل پایه یک گیربکس دستی قدرت را به چرخ‌ها می‌رساند، اما مشتریان می‌توانند نسخه گیربکس اتوماتیک 8 سرعت دوکلاچه آن را با قیمت 1500 دلار خریداری کنند. هرچند هیوندای حداکثر سرعت این نسخه را اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد می‌تواند به سرعت 280 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

نمای جلوی هیوندای النترا N 2024

طراحان با استفاده از عناصر قرمز و سیاه توانستند هیوندای النترا N 2024 را بیش از پیش اسپرت کنند. در نمای عقب نیز شاهد بال عقب بزرگ و اگزوزهای دوگانه در دو طرف هستیم. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به رینگ اسپرت 19 اینچی سیاه، تایرهای میشلن پایلوت اسپرت و درج حروف N روی کالیپر ترمزها و رکاب اشاره کرد.

نمای پشتی هیوندای النترا N 2024

طراحان در کابین هیوندای النترا N 2024 نیز ویژگی‌هایی چون کلاستر دیجیتال جدید، نمایشگر لمسی 10.3 اینچی با اپلیکیشن ویژه رانندگی در پیست در نظر گرفتند. همچنین از سایر تغییرات فنی این خوردو می‌توان به فناوری‌های کمک‌راننده، سیستم تعلیق، عملکرد فرمان در سرعت‌های مختلف و کنترل‌کننده لرزش موتور اشاره کرد.

داخل هیوندای النترا N 2024

هیوندای سایر جزئیات فنی النترا N مدل 2024 را اعلام نکرده است، اما قطعا عملکردی بهتر از مدل 2023 خواهد داشت. نسخه 2023 این خودرو می‌تواند ظرف مدت 5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برد. همچنین مدل 2024 این خودرو حدود 35 هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ یعنی 3 هزار دلار قیمت کمتری از کرولا GR دلار دارد و هم‌قیمت با سوبارو WRX خواهد بود.

گفتنی است هوندا سیویک تایپ R به‌عنوان رقیب سرسخت هیوندای النترا N در لیست یکی از بهترین خودروهای سدان اسپرت جمع‌وجور در بازار قرار دارد و با قیمت پایه 46 هزار دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. مدل 2024 این خودرو به یک موتور 2 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 315 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو ظرف مدت 5.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. از سایر رقبای این خودرو نیز می‌توان به تویوتا GR کرولا و سوبارو WRX اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*