قیمت هیوندای النترا وارداتی

قیمت هیوندای النترا وارداتی در بازار آزاد مشخص شد

قیمت هیوندای النترا وارداتی مدت کوتاهی پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری سدان کره‌ای Hyundai Elantra 2023 در ایران آشنا می‌شویم.

شرکت واردکننده هیوندای النترا مدل 2023 به‌تازگی فرایند تحویل نخستین سری از این سدان کره‌ای را آغاز کرده و مشتریان نیز بلافاصله قیمت آن را در بازار آزاد تعیین کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری Hyundai Elantra 2023 در ایران آشنا می‌شویم.

قیمت هیوندای النترا وارداتی در بازار آزاد

در حالی که شرکت واردکننده هیوندای النترا 2023 برای این سدان کره‌ای قیمت نهایی 2 میلیارد و 200 میلیون تومان را در نظر گرفته بود، اما آگهی‌های فروش این خودرو در پلتفرم‌ها نشان می‌دهند فروشندگان برای آن قیمت 4 میلیارد تومان تا 4 میلیارد و 200 میلیون تومان را در نظر گرفتند. این نوع قیمت‌گذاری نشان می‌دهد فروشندگان با فروش این خودرو وارداتی به سود 100 درصدی می‌رسند. البته با افزایش عرضه این خودرو نیز قیمت آن در بازار کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت هیوندای النترا وارداتی

هیوندا النترا وارداتی مدل 2023 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران راه پیدا کرده و می‌تواند قدرتی برابر با 126 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 195 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به کامپیوتر سفری، تهویه الکترونیکی دستی، سامانه پایش میزان باد تایرها (TPMS)، سنسور نور، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و 2 ایربگ ایمنی جلو اشاره کرد.