اعلام جرم علیه دیجیکالا

اعلام جرم علیه دیجیکالا به اتهام اهانت به مقدسات

فروش یک محصول عجیب در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا باعث شده به اتهام اهانت به مقدسات علیه دیجیکالا اعلام جرم شود.

مدت‌هاست که دیجی کالا امکانی را به‌وجود آورده تا تولیدکنندگان خرد هم بتوانند محصولات خود را از طریق این فروشگاه اینترنتی بزرگ به مشتریان به فروش برسانند. اما به‌نظر می‌رسد همین اتفاق باعث شده نظارت خوبی روی فروشندگان و محصولاتی که عرضه می‌شوند صورت نگیرد. بارها و بارها ما شاهد اعتراض مشتریان به نوع قیمت‌گذاری، تاخیرهای طولانی در تحویل، ارسال کالاهای اشتباه یا معیوب یا فیک و مسائلی از این دست باشیم. همچنین بسیاری از افراد معتقدند که عدم نظارت دیجیکالا و مسئولان باعث شده محصولاتی مغایر با فرهنگ ملی یا اعتقادات دینی در این فروشگاه اینترنتی عرضه شوند.

اعلام جرم علیه دیجیکالا به خاطر فروش کالای توهین‌آمیز

در اخبار داخلی خوانده بودیم که در روزهای اخیر، انتقادات و اعتراض‌ها به دیجی کالا شدت گرفته است. دلیل این موضوع، فروش یک کالای عجیب بود که بسیاری از افراد، آن را اهانت به مقدسات دانسته‌اند.

اعلام جرم علیه دیجیکالا

نکته عجیب اینجاست که حتی پس از اعتراض‌ها و انتقادهای زیادی که به‌وجود آمد، باز هم شاهد ادامه فروش این کالا در دیجی کالا بودیم تا این‌که امشب اخباری از شکایت رسمی علیه این فروشگاه اینترنتی و اعلام جرم علیه دیجیکالا منتشر شد. تاکنون هیچ نهاد یا مسئولی در این رابطه واکنشی نشان نداده و مدیران دیجی کالا نیز فعلا اظهار نظری در این خصوص نکرده‌اند. باید دید سرانجام این پرونده به کجا ختم می‌شود و آیا مشکل جدی گریبان‌گیر دیجی کالا خواهد شد یا خیر؟