تغییر طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۶

ماژول دوربین آیفون ١۶ شبیه یکی از گوشی‌های قدیمی اپل می‌شود + عکس

تصاویر و رندرهای جدیدی از نسل بعدی گوشی‌های اپل منتشر شده که تغییر در طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۶ – iPhone 16 و شباهت آن به یک گوشی قدیمی را نشان می‌دهد.

شایعه شده که اپل به‌دنبال تغییر طراحی نسل بعدی آیفون‌ها است و می‌خواهد چینش ماژول دوربین آیفون ۱۶ را از شکل مورب به عمودی تغییر دهد؛ درست مثل آیفون ۱۲ که دور دوربین پشتی روی همدیگر قرار گرفته بودند. رندرها و تصاویر شماتیک جدیدی به بیرون درز کرده که جزئیات دوربین به‌همراه فلاش LED روی قاب پشتی این دیوایس را به‌نمایش می‌گذارد. این رندرها در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده‌اند.

اما در کنار این‌ها، رسانه Apple Hub نیز تصاویری آیفون ۱۶ پرو را منتشر کرده و آن را در کنار نسخه معمولی آیفون ۱۶ به‌نمایش گذاشته است. براساس شایعات، دلیل پشت تغییر چینش دوربین‌های نسل بعدی آیفون، اجازه ضبط ویدیوهای فضایی و پخش آن‌ها در هدست واقعیت افزوده اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) است.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ اولترا 2 معرفی شد؛ از نوک قله تا ته دریا، با اسمارت واچ جدید اپل

ما شنیده‌ایم که دو مدل iPhone 16 و iPhone 16 Plus کماکان از نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی پایه ۶۰ هرتزی برخوردارند. اما اکشن باتن را دریافت می‌کنند و به چیپست A18 به‌همراه ۸ گیگابایت رم و پشتیبانی از Wi-Fi 6E مجهز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*