کشف هرم عجیب در قطب جنوب

کشف یک هرم مرموز و شگفت انگیز زیر برف‌های قطب جنوب

یک هرم مرموز و شگفت انگیز زیر برف‌های قطب جنوب کره‌ زمین با مشاهده تصاویر ماهواره‌ای که از بالا گرفته شده کشف شده است.

افراد فعال در فضای مجازی نظرات متفاوتی راجب هرم کشف شده در قطب جنوب دارند. از ایلومیناتی‌ها تا بیگانگان، همگی جزو احتمالات برای پیدایش این هرم عجیب هستند. دانشمندان نیز راجع به این نظریه‌ها صحبت‌هایی کرده‌اند.

در طی چند هفته‌ای که گذشته اتفاقات بسیار عجیبی در دنیای علم اتفاق افتاده است. به‌عنوان مثال دانشمندان که کشف کرده‌اند اتفاق ناگواری برای پستانداران خونسرد جهان در حال رخ دادن است و این اتفاقات در نهایت موجب انقراض این حیوانات خواهد شد. مقصر این اتفاقات نیز صرفا خود انسان‌ها هستند. اما اکنون دانشمندان پدیده بسیار شگفت‌انگیزی را کشف کرده‌اند که موضوع بسیار مهمی است. اما این کشف بزرگ چیست؟

دانشمندان در مورد این پدیده شگفت‌انگیز گفته‌اند یک کوه با ساختار بسیار شگفت‌انگیز هرم مانند، در قطب جنوب کره زمین کشف شده است. این ساختار عجیب در تصاویر ماهواره‌ای مشاهده شده که از بالای قطب جنوب گرفته شده و دانشمندان را بسیار شگفت‌زده کرده است. در این تصاویر کوه‌هایی به‌شکل توده‌های بزرگ هرمی مانند در قسمت بالایی بخش جنوبی رشته کوه الزورت، دیده شده است. البته چندین قله دیگر با ظاهری کم‌و‌بیش عجیب‌و‌غریب در این بخش دیده شده که بزرگترین آنها قله‌ها با پایه‌ای به اضلاع مربعی شکل و به طول 2 کیلومتری بوده است.

موضوع جالب‌تر این که این کوه‌های هرمی مانند از لحاظ شکل و‌ اندازه با هرم‌های معروف دنیا مانند هرم جیزه مصر که با تلاش بردگان مصری با حدود قدمت 2550 سال پیش از میلاد که ساخته شده‌اند، تفاوت زیادی ندارند.

همان‌طور که همه ما اطلاع داریم و می‌دانیم، این قاره سردترین نقطه‌ی جهان است و منطقه‌ای کاملا پوشیده از یخ می‌باشد. زندگی و فعالیت در این ناحیه برای یک انسان معمولی تقریبا غیرممکن است. همین موضوع دانشمندان را به فکر واداشته و آنها می‌خواهند بدانند که چگونه چنین هرم‌هایی در این منطقه شکل گرفته یا ساخته شده است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در مورد این قله‌های هرم مانند هر روز بیشتر از قبل، نظریه‌هایی مطرح می‌شود. به‌عنوان مثال یک کاربر شبکه اجتماعی توییتر در موردش گفته: “بیگانگان؟ من می‌دانستم!” در ادامه یکی از کاربران به شوخی نوشته است: “آن‌ها چگونه اهرام مصر را به قطب جنوب انتقال داده‌اند؟!” عده دیگری نیز معتقدند که انسان‌ها این هرم‌ها را ساخته‌اند!

اما اریک ریگونت یک پروفسور زمین‌شناسی، تمامی شایعات در مورد بیگانگان و یا ایلومیناتی‌ها را رد کرده است. او در صحبت‌های خود گفت این کوه‌ها تنها یک دسته از کوه‌های منظم و قدیمی هستند. همچنین تشکیل شدن چیزی مانند هرم  به‌طور طبیعی غیر ممکن نیست. در طبعیت بیشتر قله‌ها شباهت‌هایی با هرم دارند؛ اما با این حال اکثر کوه‌ها فقط با دو وجه از کناره‌ها شبیه به هرم هستند. نکته مورد توجه در مورد هرم‌های قطب جنوب این است که آنها 4 وجه جانبی شبیه به هرم دارند.

این‌گونه کوه‌های هرمی شکل با عنوان «کوه‌های قله هرمی» معروف هستند. آنها معمولا نزدیک به هم و به هم چسبیده‌‌اند. در مجموع، این نوع کوه‌ها به هیچ وجه غیر عادی و عجیب به‌حساب نمی‌آیند. از نمونه‌های دیگر این پدیده طبیعی میتوان به کوه Búlandstindur در کشور ایسلند و کوه Bordoyarnes در جزیره‌های فارو اشاره کرد که اجزای تشکیل‌دهنده‌ شبیه به یکدیگر دارند.