تویوتا کراون کروک

تویوتا کراون کروک، شاسی بلند متفاوت و روباز ژاپنی معرفی شد

تویوتا کراون کروک به‌عنوان یک شاسی بلند متفاوت و روباز ژاپنی معرفی شد. در ادامه با مشخصات Toyota Crown Convertible آشنا می‌شویم.

خودروهای کانورتیبل یا کروک در سبد محصولات جهانی تویوتا جایی ندارند، اما این خودروساز به مناسبت‌های مختلف، نسخه سقف تاشو محصولات خود را نیز تولید می‌کند. در همین راستا این خودروساز ژاپنی به‌تازگی از تویوتا کراون کروک پرده برداشت که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی تویوتا کراون کروک

تویوتا کراون کروک

تویوتا کراون کروک به‌جز در بخش سقف و ستون‌ها نسبت به نسخه استاندارد خود تغییری را تجربه نکرده است. البته بریدن ستون‌ها باعث ایجاد 4 در بدون فریم شده است. در نمای عقب نیز تریم مشکی سفارشی به‌چشم می‌خورد. همچنین از آنجایی که تویوتا فقط یک دستگاه از آن را تولید کرده، این نسخه فاقد سقف تاشو خواهد بود.

نمای عقب تویوتا کراون کروک

مهندسان تویوتا وظیفه تبدیل کراون استاندارد به مدل روباز را بر عهده داشتند و در این فرایند جزئیات با دقت بالایی انجام شده تا کیفیت لازم را داشته باشد. هیروکی ناکاجیما، نایب رئیس تویوتا عنوان کرد تولید خودروهای کانورتیبل دشوار است، اما ویژگی‌های خاص این خودرو، آن را در بازار آمریکا و سایر بازارها به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. سیمون هامفریز، مدیر طراحی تویوتا نیز عنوان کرد خودروهای کانورتیبل باید از طراحی جذاب و رضایت‌بخشی بهره ببرند و سرنشینان نیز بخشی از طراحی این خودروها محسوب می‌شوند.

نمای پشت تویوتا کراون کروک

گفتنی است تویوتا مدتی قبل نسخه کانورتیبل خودرو سنچوری را نیز برای مراسم ویژه کشتی‌گیران سومو طراحی کرد که آن خودرو نیز فقط در تعداد یک دستگاه به تولید رسید.

مشخصات فنی تویوتا Crown روباز

Toyota Crown Convertible

در حال حاضر جزئیاتی از مشخصات این خودرو اعلام نشده، اما به‌نظر می‌رسد این خودرو به یک قوای محرکه هیبریدی استاندارد شامل یک موتور 2.4 لیتری بنزینی و دو پیشرانه برقی مجهز باشد که قدرتی برابر با 344 اسب بخار را به‌همراه دارد. همچنین تویوتا نسخه آفرود شاسی بلند کراون را در دستور کار خود قرار داده و احتمال تولید مدل پرفورمنس GR آن در سال 2024 نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*