آبروریزی برای پیکاپ سایبرتراک

یک آبروریزی دیگر برای پیکاپ پر سروصدای سایبرتراک ایلان ماسک + عکس

خودروی آفرودی عجیب و غریب ایلان ماسک ظاهرا دردسرهایی برای یک تیونر ایجاد کرده است. ماجرای آبروریزی برای پیکاپ سایبرتراک چیست؟

شرکت تسلا با خودرو پر سروصدای سایبرتراک خود در خارج از جاده‌ها حکمرانی می‌کند؛ اما آیا این پیکاپ قدرتمند نقطه ضعف هم دارد؟ مسلما پاسخ این سوال مثبت است و باید گفت سایبرتراک معروف ماسک هر چه باشد باز هم یک جای کارش می‌لنگد. به‌تازگی تصویری از یک خودرو سایبرتراک در صحرای موهاو نشان می‌دهد که چرخ عقب سمت راست خودرو زاویه عجیبی به خود گرفته و حالت عادی ندارد.

آبروریزی برای پیکاپ سایبرتراک

با یک جستجوی سریع و ساده می‌توان دریافت که این پیکاپ متعلق به یکی از تیونرهای کالیفرنیا است و مشغول کار روی این مدل سایبرتراک تسلا است. حادثه از جا درآمدن چرخ عقب سمت راست در حین آزمایش توسعه آفرود King of the Hammers رخ داده و خوشبختانه وسیله نقلیه دیگری در آن حوالی نبوده است.

آبروریزی برای پیکاپ سایبرتراک

عده‌ای بر این باورند که علت خارج شدن چرخ عقب، شکسته شدن نیمه شفت عقب است. مالک شرکت تیونر Unplugged Performance در پاسخ به سوالات کاربران جستجوگر گفته:

وقتی این‌طور دیوانگی می‌کنی همه چیز ممکن است خراب شود!

شرکت فوق جزئیات بیشتری از حادثه رخ داده منتشر کرده و به‌نظر می‌رسد شکسته شدن شفت و قطعات این‌چنینی در سایبرتراک، امری عادی هستند. تیونر اهل کالیفرنیا گفته هم‌اکنون در حال تعمیر قطعه شکسته شده است. وی همچنین بیان داشته که همچنان به فشار سخت پلتفرم سایبرتراک ادامه می‌دهد.