فیبر نوری پیشگامان

پوشش صد درصدی شهرهای میبد، بافق و حمیدیا توسط شبکه فیبر نوری پیشگامان

پروژه اتصال سراسری منازل و کسب وکارهای سه شهر میبد، حمیدیا و بافق به شبکه فیبر نوری پیشگامان، با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

در این طرح ملی که با همت شرکت پیشگامان و با سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی به بهره‌برداری رسیده، دسترسی هزاران خانوار استان یزد به اینترنت پرسرعت فیبر نوری فراهم شده است.

گفتنی است که در حال حاضر نیمی از استان یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار دارد و شهروندان میبد، حمیدیا، بافق و سایر مناطق این استان نیز می‌توانند از سرعت‌های چندصد مگابیتی بهره‌مند شوند.

به‌گفته بمانی پور، مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات، عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری در شهرستان اردکان یزد نیز در دست اقدام قرار دارد و اکنون نیمی از شهر یزد نیز تحت پوشش قرار گرفته است .

به‌نقل از زارع پور، با بهره‌برداری از پروژه‌های استان یزد، بیش از 6 میلیون خانوار در سطح کشور به اینترنت فیبر نوری متصل شده‌اند که این تعداد قرار است تا پایان سال به 8 میلیون خانوار برسد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*