پیکاپ آمیگ G7 پلاس

پیکاپ آمیگ G7 پلاس، جدیدترین وانت بازار ایران + مشخصات فنی، امکانات و عکس

پیکاپ آمیگ G7 پلاس به‌عنوان جدیدترین پیکاپ وانت بازار ایران معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات Amig G7 Plus آشنا می‌شویم.

شرکت اهورا صنعت ماشین قصد دارد خودرو آمیگ G7 پلاس را در قالب یک پیکاپ وانت جدید به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا مشخصات رسمی AMIG G7 PLUS توسط این شرکت منتشر شده که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات آن آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی پیکاپ آمیگ G7 پلاس

پیکاپ آمیگ G7 پلاس

آمیگ G7 پلاس از همان موتور 2 لیتری T-GDI پیکاپ G9 بهمن موتور بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 194 اسب بخار و گشتاور 365 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

پیکاپ آمیگ G7 پلاس

البته این خودرو در سری نخست با موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس دستی روانه بازار می‌شود و در سری دوم با موتور 2 لیتری T-GDI پیکاپ G9 و گیگربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به فروش خواهد رسید.

امکانات ایمنی و رفاهی آمیگ جی 7 پلاس

پیکاپ آمیگ G7 پلاس

آمیگ جی 7 پلاس از لحاظ سطح آپشن نسبت به پیکاپ G9 بهمن در رده پایین‌تری قرار دارد. از امکانات و آپشن‌های آمیگ جی 7 پلاس می‌توان به دوربین ثبت وقایع، چراغ‌های روشنایی در روز، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل فشار باد تایرها، سردنده الکتریکی، سیستم کروز کنترل، سیستم چهار چرخ متحرک، سنسور هشدار موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، باز و بسته کردن آینه‌ها به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ‌های راهنما، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، مانیتور لمسی به‌همراه دوربین 360 درجه، تریم چرمی صندلی‌ها، ترمز پارک الکترونیکی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.