مراکز خرید دبی

معرفی بهترین مراکز خرید در دبی

دبی یکی از شهرهای مدرن و پربازدیدترین شهرهای جهان است این شهر در امارات متحده عربی قرار دارد. دلایل بسیاری مانند جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و آسمان‌خراش‌های بلندش گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا روانه این شهر می‌کنند. مراکز خرید در دبی بسیار متنوع است، در این مراکز کالاهای محلی، خارجی و برندهای بین‌المللی وجود دارد. در ادامه بهترین مراکز خرید در دبی را معرفی می‌کنیم برای داشتن اطلاعات کافی در این مورد و نحوه رزرو پرواز تهران دبی پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

فاصله تهران تا دبی

فاصله تهران تا دبی حدود 1197 کیلومتر است. بهترین راه سفر به دبی مسیر هوایی خواهد بود. طی کردن این فاصله با هواپیما در حدود 2 ساعت و 15 دقیقه طول خواهد کشید. پرواز تهران دبی به‌صورت مستقیم که در زمان حرکت فرودگاه مبدأ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است، این فرودگاه در ۲۶ کیلومتری جنوب تهران واقع شده. همچنین فرودگاه مقصد نیز فرودگاه بین‌المللی دبی است که این فرودگاه در ۱۴ کیلومتری جنوب دبی قرار دارد.

مراکز خرید مدرن دبی

شهر دبی به پایتخت خرید خاورمیانه شهرت دارد. در این شهر 70 مرکز خرید مدرن و بزرگ قرار دارد. این مراکز خرید طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی و سرگرمی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. برخی از مراکزهای خرید دبی عبارت‌اند از:

دبی مال

دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان به شمار می‌آید که دارای بیش از 1200 فروشگاه، 200 رستوران و فودکورت، یک باغ وحش، یک آکواریوم بزرگ و یک سینمای آی‌مکس است. این مرکز خرید برای هر سلیقه‌ای چیزی ارائه خواهد داد. دبی مال یکی از جاذبه‌های گردشگری اصلی دبی است. گردشگران بسیاری هر ساله برای خرید از این مرکز پرواز تهران دبی خود را رزرو خواهند کرد.

مراکز خرید دبی

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات یکی دیگر از مراکز خرید مدرن و بزرگ دبی است که در فضای بزرگ آن بیش از 600 فروشگاه، 150 رستوران و فودکورت، یک پارک برفی و یک اسکی‌بازار سرپوشیده قرار دارد. این مرکز خرید برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی مکانی بی نظیر است. گردشگرانی که علاقه‌مند به برندهای بین‌المللی هستند می‌توانند بعد از پرواز تهران دبی در اولین فرصت به مرکز خرید امارت بروند.

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه یک مرکز خرید بزرگ با موضوع سفرهای ابن بطوطه، کاشف مسلمان قرن چهاردهم است. ابن بطوطه در سال 2005 میلادی افتتاح شده است در این مدت توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این مرکز خرید هفت بخش دارد که هر کدام به یک منطقه از جهان مانند مصر، چین، اندلس، هند، ایران و تونس اختصاص داده شده است.

مرکز خرید ابن بطوطه بیش از 270 فروشگاه دارد که برندهای معروف و بین‌المللی آدیداس، نایکی، زارا، اج اند ام، تامی هیلفیگر و ماسمو دوتی در آن به فروش خواهد رسید. رستوران‌ها و کافه‌ها با طیف گسترده‌ای بهترین غذاهای بین‌المللی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

مرکز خرید سیتی‌سنتر دیره

مرکز خرید سیتی‌سنتر دیره یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است در این مرکز خرید بیش از 700 فروشگاه، یک سینمای آی مکس و 100 رستوران و فودکورت قرار دارد. سیتی‌سنتر دیره 500 فروشگاه را در مساحتی 1300000 فوت مربع خود قرار داده است که در آن برندهای معتبر و بین‌المللی ارائه خواهد شد. مرکز خرید سیتی‌سنتر چندین فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و ساعت وجود دارد. مسافران بعد از پرواز تهران دبی و اقامت در هتل برای تکمیل‌کردن نیازهای خود معمولا به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.

مرکز خرید وافی

مرکز خرید وافی یک مرکز خرید مجلل در دبی است که در سال 2001 میلادی در منطقه جمیرا افتتاح شده است. وافی بیش از350 فروشگاه دارد که در هر یک از این فروشگاه‌ها برندهای لوکس و بین‌المللی مانند دیور، شنل، لویی ویتون، ورساچه و گوچی به گردشگران ارائه می شود. مرکز خرید وافی یک فودکورت با بیش از 50 رستوران و کافه دارد که در آن طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

علاوه بر این، مرکز خرید وافی دارای یک سینما با 12 سالن نمایش است که در سالن‌های آن فیلم‌های جدید و کلاسیک به نمایش گذاشته می شود. وافی یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید دبی است. هزاران بازدیدکننده بلیط هواپیما خارجی خود را به قصد خرید از این مرکز رزرو و قطعی می‌کنند.

مرکز خرید اوت‌لت امارات

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید اوت لت امارات دبی است این مرکز خرید در منطقه جمیرا قرار دارد. افتتاح اوت لت امارات به سال 2005 میلادی برمی‌گردد. این مرکز خرید بزرگ زمینی به مساحت 521 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده است که در آن 270 فروشگاه وجود دارد.

اوت‌لت امارات دارای یک فودکورت با بیش از 40 رستوران و کافه است. در این فودکورت طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ و بین‌المللی به گردشگران و بازدیدکنندگان ارائه می‌شود. پارک آبی، پیست اسکی سرپوشیده و پارکینگ از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز به شمار می‌آید. بهترین زمان پرواز تهران دبی مختص به فصل‌های پاییز و زمستان است؛ زیرا در مرکز خرید اوت‌لت امارات در این فصول تخفیفات بی‌نظیری را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

مراکز خرید دبی

مرکز خرید نخیل مال

مرکز خرید نخل مال یک مرکز خرید لوکس که در جزیره نخل جمیرا قرار دارد. این مرکز خرید در سال 2008 میلادی در دبی افتتاح شده است. مساحتی که برای این مرکز خرید در نظر گرفته شد بیش از 280 هزار مترمربع است. نخیل مال بیش از 140 فروشگاه لوکس و بین‌المللی برندهای ورساچه، گوچی، شنل، دیور و لویی ویتون را در خود جای‌داده تا بازدیدکنندگان بتوانند کیفیت خرید خود را بالا ببرند.

مرکز خرید نخیل مال همچنین دارای چندین فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه جواهرات و فروشگاه ساعت است. گردشگران اگر بخواهند از تمامی فروشگاه‌ها بازدید کنند باید پرواز تهران دبی را به روزهای غیرتعطیل موکول کنند ازدحام جمعیت در روزهای تعطیل در این مرکز بسیار است.

سفر به یادماندنی به دبی با اسنپ تریپ

دبی یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری جهان خواهد بود. اگر قصد سفر به این شهر بی‌نظیر را دارید از خدماتی که اسنپ تریپ برای خرید بلیط پرواز تهران دبی فراهم کرده استفاده کنید. پلتفرم اسنپ تریپ با ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها و قیمت های مناسب به شما کمک می‌کند تا سفری لذت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. فرصت را از دست ندهید به این سایت مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*