شیائومی ۱۴ اولترا فریم تیتانیومی

شیائومی ۱۴ اولترا هم مثل پرچمداران اپل و سامسونگ به فریم تیتانیومی مجهز است

ظاهرا گوشی شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra هم با فریم تیتانیومی عرضه می‌شود؛ البته این ساختار، محدود به نسخه ویژه آن خواهد بود.

انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2024) به‌ جهانیان معرفی شود. بر اساس تازه‌ترین اطلاعات فاش شده، نسخه پایه این گوشی ترکیب حافظه 12/256 گیگابایتی خواهد داشت. نسخه‌های دیگری هم با 16 گیگ رم و حافظه داخلی 512GB و 1TB موجود خواهند بود. اما گفته می‌شود یک نسخه ویژه از شیائومی ۱۴ اولترا با فریم تیتانیومی هم در راه است؛ چیزی که پیش‌تر در پرچمداران سامسونگ و اپل دیده بودیم.

ظاهرا این نسخه فقط با حافظه 16GB/1TB عرضه خواهد شد و از نسخه غیر تیتانیومی با ظرفیت حافظه مشابه، حدود 500 یوان (70 دلار) گران‌تر خواهد بود.

خانواده شیائومی 14

البته افشاگران، این جزئیات را درباره گوشی‌های قابل عرضه در بازار چین ارائه داده‌اند و شاید شیائومی برای بازار جهانی، برنامه‌های دیگری داشته باشد.

تا جایی که می‌دانیم، شیائومی 14 اولترا یک گوشی 6.73 اینچی با پنل LTPO AMOLED و رزولوشن +QHD است که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 90 وات، برخورداری از گواهی IP68 و HyperOS مبتنی بر اندروید 14، سایر مشخصات منتسب به پرچمدار جدید شیائومی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*