بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول

بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول اعلام شد

بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول اعلام شد. همراه اول به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان برای مشترکان خود یک بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به‌مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و ولادت‌های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) برای تمام مشرکان دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ویژه اعیاد شعبانیه در نظر گرفت که شامل یک یک بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت می‌شود.

جزئیات بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول بسته اعیاد شبانیه شامل «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» را می‌توانند با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 671 مربع» خریداری و فعالسازی کنند. این بسته 3 روز بوده و با 60 درصد تخفیف به قیمت 12 هزار تومان برای مشترکان در نظر گرفته شده است.

همچنین بسته اعیاد شعبانیه برای مشترکان انارستان نیز شامل «1 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» است که در قالب یک بسته 3 روزه با 60 درصد تخفیف به قیمت 3 هزار تومان به مشتریان ارائه می‌شود. این مشترکان با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» می‌توانند این بسته را خریداری و فعالسازی کنند.

مشترکان می‌توانند در مرحله اول این بسته‌ها را در بازه زمانی سه شنبه 24 بهمن تا پنجشنبه 26 بهمن 1402خریداری و فعال‌سازی کنند. در مرحله دوم نیز امکان خریداری و فعالسازی این بسته‌ها همزمان با نیمه شعبان از شنبه 5 اسفند تا دوشنبه 7 اسفند 1402 فراهم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*