قیمت خودروهای BMW

نگاهی به آخرین قیمت خودروهای BMW در بازار ایران (بهمن 1402)

با توجه به روند ریزشی قیمت‌ها در بازار خودرو، قیمت خودروهای بی ام و (BMW) در بازار ایران نیز دستخوش تغییرات قیمتی زیادی شده است.

طبق آخرین آمار بازار خودرو ایران، چند روزی است که روند ریزشی قیمت خودروهای داخلی و خارجی آغاز شده است و اکثر برندهای مطرح خارجی نیز با افت قیمت مواجه بوده‌اند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام آخرین قیمت محصولات بی ام و در ایران می‌پردازیم.

قیمت خودروهای BMW در ایران – بهمن ۱۴۰۲

برندمدل (سال ساخت)کارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)
سری ۷ individual vip2018صفر کیلومتر۲۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۷ individual vip2017صفر کیلومتر۱۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان Perfection2018صفر کیلومتر۱۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان Perfection 2018صفر کیلومتر (نمایندگی)۱۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان Champion2017صفر کیلومتر۱۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان  Frontier Sport2017صفر کیلومتر (نمایندگی)۱۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
X۴ نسخه exclusive2017صفر کیلومتر12,700,000,000
X۴ نسخه exclusive2017صفر کیلومتر (نمایندگی)۱۰,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
X۱ نسخه Epic2017صفر کیلومتر۹,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت پرچمدار حال حاضر محصولات بی ام و در ایران، یعنی سری ۷ Individual VIP مدل سال ۲۰۱۸ صفر کیلومتر در یک هفته اخیر با ریزش ۷۰۰ میلیون تومانی قیمت به حدود ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید. این در حالی است که مدل ۲۰۱۷ همین خودرو با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی قیمت مواجه بود و حدود ۱۹ میلیارد تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای BMW

قیمت بی ام و سری ۵ Perfection فول مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر نیز با افت ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار به ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید. بی ام و X4 Exclusive مدل ۲۰۱۷ صفر کیلومتر در یک هفته اخیر با ریزش ۲۰۰ میلیونی قیمت مواجه بوده و قیمت آن در بازار ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. خودرو بی ام و X1 Epic مدل ۲۰۱۷ صفر کیلومتر نیز که از محصولات اقتصادی این برند در بازار جهانی محسوب می‌شود با افت قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی، حدود ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین بخوانید:
حضور ۴ خودرو BMW در سامانه جامع؛ آیا بی ام و به ایران بازگشته است؟ ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو استارت خورد + لیست قیمت خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*