اولین عکس Huawei Pocket 2، گوشی تاشو هواوی

اولین عکس Huawei Pocket 2، گوشی تاشو جدید هواوی منتشر شد

نخستین عکس Huawei Pocket 2 منتشر شد. این تصاویر رندر، طراحی گوشی تاشو هواوی پاکت ۲ به‌عنوان رقیب جدید گلکسی زد فلیپ را به‌رخ می‌کشند.

کمپانی هواوی با گوشی Huawei Mate X به یکی از پیشگامان گوشی‌های تاشو تبدیل شد. امروزه شرکت‌های زیادی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند و محصولات تاشو خود را راهی بازار می‌کنند. همین باعث شده غول چینی برای حضور در این بازار خاص تلاش بیشتری کند. سال گذشته آن‌ها دو دیوایس منعطف به‌نام‌های Mate X3 و Mate X5 را رونمایی کردند. از زمان عرضه گوشی تاشو عمودی آن‌ها، هواوی Pocket S که به‌سبک گلکسی زد فلیپ سامسونگ تا می‌شود هم دو سالی می‌گذرد. اکنون انتشار اولین عکس Huawei Pocket 2 نشان می‌دهد که هواوی در حال کار روی دومین نسخه این محصول است.

پتنت هواوی، طراحی گوشی تاشو پاکت ۲ را نشان می‌دهد

اولین عکس Huawei Pocket 2، گوشی تاشو هواوی

هواوی Pocket ۲ در سه رنگ مشکی ساده، بنفش تیره با بافت چرم و سفید روکوکو با ظاهر مرمری عرضه می‌شود. این دستگاه شباهت‌های زیادی با نسل پیشین خود دارد. به‌طور مثال، دو دایره در پشت خود خواهد داشت که اولی جزیره دوربین و دومی یک نمایشگر ثانویه است. هواوی پی ۵۰ پاکت و پی ۵۰ پاکت اس هم در پشت قاب خود به نمایشگر گرد ۱.۰۴ اینچی OLED با وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسلی مجهز بودند.

در دایره بالایی، ماژول‌های دوربین نگهداری می‌شوند. اینجا سه لنز اصلی وجود دارد، اما پیکربندی و نوع دقیق آن‌ها مشخص نیست. نسل گذشته از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض بهره‌مند بودند. همچنین مدل پی ۵۰ پاکت یک ماژول ۳۲ مگاپیکسلی اضافه‌تر را هم در اختیار داشت که در طیف فرابفش کار می‌کرد. هواوی این دوربین را برای استفاده از قابلیتی به‌نام Sunscreen Test ارائه کرده بود که به کاربر اجازه می‌داد پیش از رفتن به بیرون از خانه، از کافی بودن سطح کرم ضد آفتاب روی پوست خود اطمینان پیدا کند.

انتظار می‌رود هواوی پاکت ۲ در کنار گوشی‌های سری پی ۵۰ رونمایی شود. از آنجا که معرفی این محصولات برای ماه مارس، یعنی اواخر اسفند ۱۴۰۲ یا اوایل فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده بود، پس زمان زیادی تا عرضه جدیدترین گوشی‌های هواوی با چیپست پرچمدار Kirin 9000 و سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS NEXT باقی نمانده است.

پیشینه خبر:
هواوی P50 پاکت در مقابل Pocket S ؛ مقایسه دو گوشی تاشو گران قیمت و ارزان چینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*