نمایشگاه رسانه های ایران

نمایشگاه رسانه های ایران با حضور همراه اول برگزار می‌شود

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از روز یکشنبه 20 بهمن به مدت چهار روز برگزار می‌شود و همراه اول نیز در این رویداد حضور دارد.

مصلی امام خمینی تهران از امروز یکشنبه 20 بهمن ماه 1402 به مدت چهار روز میزبان بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران (نمایشگاه مطبوعات) خواهد بود. همراه اول به‌عنوان پرچمدار توسعه 5G در ایران و پیشتاز در حوزه تحول دیجیتال نیز در این رویداد حضور دارد. اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور تا روز چهارشنبه 2 اسفند 1402 در غرفه‌ای مستقل با سرویس‌های همراه من، همراه یار و از من بپرس به این نمایشگاه آمده و پاسخگوی بازدیدکنندگان و اهالی رسانه حاضر در نمایشگاه خواهد بود.

اولین دوره نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 و همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شده بود، اما از سال 1385 شاهد برگزاری این نمایشگاه به‌شکل کاملا مستقل در تقویم نمایشگاهی کشور هستیم. حالا پس از 6 سال وقفه، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه مطبوعات توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام و رویکرد جدید نمایشگاه رسانه های ایران برگزار می‌شود.

شعار و برنامه‌های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

شعار رویداد امسال برگرفته از مصراع شعر شاهنامه فردوسی «نجستم همیشه جز از راستی» است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید قرار است بعد از چندین سال تعطیلی و وقفه، نمایشگاه امسال با حضور بیش از 600 واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان رسانه برگزار شود. علاوه بر این مقرر شده که در جریان برگزاری این نمایشگاه از چهره‌های رسانه‌ای ملی و استانی تقدیر به عمل بیاید.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این رویداد می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی متعدد در قالب اقتصاد رسانه، تجربه کاوی و همین‌طور رونمایی کتاب اشاره کرد. نمایشگاه امسال از ساعت 9:30 تا 18:30 روزهای یکشنبه 20 بهمن تا چهارشنبه 2 اسفند 1402 در مصلی امام خمینی تهران از علاقه‌مندان به حوزه رسانه میزبانی می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه همراه اول در این نمایشگاه، سوالات خود را با سرویس «از من بپرس» مطرح نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*