افتتاح کارخانه پیشرفته هوشمند جدید شیائومی در چین

جهش خیره کننده شیائومی در تولید گوشی با افتتاح پیشرفته‌ترین کارخانه در چین

شیائومی از افتتاح دومین کارخانه هوشمند خود خبر داد. کارخانه جدید Xiaomi با فناوری‌های پیشرفته سالانه بیش از 10 میلیون گوشی تولید خواهد کرد.

در حالی که فاصله زیادی تا معرفی نسخه اولترا گوشی پرچمدار شیائومی 14 باقی نمانده، این غول فناوری چینی خبر مهم دیگری را اعلام کرده است. جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که «لی جون» (Lei Jun) به‌عنوان موسس شیائومی به‌تازگی از تاسیس کارخانه هوشمند این شرکت در منطقه چانگپینگ پکن خبر داد. این کارخانه با ظرفیت تولید بالا و سیستم‌های پیشرفته، پیشرفتی را برای Xiaomi در زمینه تولید انبوه گوشی‌های هوشمند رقم می‌زند.

افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی در پکن

افتتاح کارخانه پیشرفته هوشمند جدید شیائومی در چین

کارخانه تازه تاسیس شیائومی ظرفیت تولید بیش از 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به‌طور سالانه را دارد و فرایند تولید آن تا حد فوق‌العاده بالایی خودکار شده است. در واقع، دستگاه‌های این کارخانه می‌توانند با توجه به داده‌های دریافتی در لحظه، بلافاصله تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری انجام بدهند. به عبارتی دیگر، عملاً با یک کارخانه خودگران مواجه‌ایم که روی کیفیت و بازدهی بالا تمرکز دارد.

این پایان ویژگی‌های مهم کارخانه Xiaomi در پکن نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده، 96.8 درصد تجهیزات بسته‌بندی و تست و 100 درصد نرم‌افزارهای کارخانه ساخته شیائومی‌اند.

البته گفتنی است که این اولین کارخانه هوشمند تاسیس شده توسط شیائومی نیست. این شرکت بزرگ حوزه تکنولوژی پیش از این سال 2019 در منطقه ییژوانگ پکن اولین کارخانه هوشمند خود را تاسیس کرده بود. با وجود این، این کارخانه جدید از لحاظ مقیاس پیشرفت چشمگیری نسبت به کارخانه اول داشته و فضای آن 10 برابر بزرگ‌تر از آن است. ضمن این‌که شیائومی در آن نسل دوم خط تولید هوشمند خود برای گوشی‌های موبایل را به کار می‌گیرد.

در کارخانه شیائومی فعالیت‌های مختلف از جمله نصب برد مدار، مونتاژ نهایی، بسته‌بندی و نهایتاً عرضه صورت می‌گیرد. بنا به تخمین‌های صورت گرفته، خروجی این کارخانه سالانه 60 میلیون یوان برابر با بیش از 8 میلیارد دلار آمریکا خواهد بود.

در نهایت جای اشاره دارد که اخیراً تاریخ رونمایی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد. این گوشی پرچمدار پیش از کنگره جهانی موبایل طی رویدادی اختصاصی در روز ۳ اسفند (۲۲ فوریه) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و می‌توانید اخبار مربوط به آن را از گجت نیوز دنبال کنید.

همچنین بخوانید:
از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟ پروژه هوش مصنوعی شیائومی برای گوشی‌ها؛ واقعیت یا بازار گرمی رسانه‌ها؟ حذف کامل تبلیغات شیائومی؛ در ۲ دقیقه از شر تبلیغ خلاص شوید! این شما و این جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا، رقیب قدرتمند پرچمداران سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*