موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ

با ویژگی‌های موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ آشنا شوید

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ باعث ایجاد تحولی بزرگ در صنعت لوازم خانگی شدند. در ادامه با ویژگی‌های موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ آشنا می‌شویم.

روشن و خاموش شدن مداوم موتور یخچال یا صدای بلند کولر باعث سلب آسایش کاربران می‌شود و در چنین شرایطی دستگاه‌های برقی بی‌صدا می‌توانند آرامش را به خانه کاربران برگردانند. در همین راستا مهندسان سامسونگ برای رفع این چالش توانستند فناوری موتورهای اینورتر دیجیتال را توسعه دهند که باعث تحولی بزرگ در صنعت لوازم خانگی شده است.

ویژگی‌های موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ دارای عملکرد بهینه و هوشمند بوده و با کنترل دقیق سرعت می‌توانند از مصرف انرژی و سروصدای زیاد جلوگیری کنند. این موتورهای پیشرفته در انواع لوازم خانگی این شرکت شامل یخچال و فریزر، کولر گازی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی‌ها استفاده می‌شوند که وجود آهن‌رباهای دائمی در این موتورها باعث شده تا طول عمر این دستگاه‌ها افزایش پیدا کند. در ادامه با ویژگی‌های موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ آشنا خواهیم شد.

کاهش مصرف انرژی

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ

در حال حاضر کاربران خواهان خرید لوازم خانگی کم مصرف هستند و به همین دلیل میزان مصرف انرژی دستگاه‌های برقی به یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تصمیم‌گیری آنها تبدیل شده است. در همین راستا موتور اینورتر دیجیتال سامسونگ به‌دلیل راندمان بالا و مصرف انرژی بسیار کم یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می‌شود. این موتورها می‌توانند سرعت و قدرت خود را طبق نیاز دستگاه به شکل دقیق و هوشمند تنظیم کنند که نتیجه آن کاهش قابل توجه مصرف انرژی خواهد بود. همچنین این موتورها با حفظ دمای ثابت باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های برق خواهند شد.

برای مثال یخچال و فریزرهای سامسونگ با کمپرسورهای دیجیتال اینورتر این شرکت نسبت به کمپرسورهای تک سرعته به‌میزان 30 درصد باعث کاهش مصرف انرژی خواهند شد و همچنین به‌واسطه آن تولید گازهای گلخانه‌ای نیز کاهش پیدا خواهد کرد. این کمپرسورها موفق شدند تاییدیه عملکرد و ماندگاری بیش از دو دهه را نیز از انجمن برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات (VDE) آلمان کسب کنند. این انجمن به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین انجمن‌های علمی و فنی اروپا محسوب می‌شود.

آسایش در خانه با موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ

لوازم خانگی برقی به‌دلیل فعالیت طولانی‌مدت و خاموش و روشن شدن مجدد به‌میزان زیادی سروصدا ایجاد می‌کنند که همین موضوع یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. در همین راستا موتورهای اینورتر سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شدند که نسبت به سیستم‌های قدیمی‌تر به‌میزان چشمگیری بی‌صدارتر بوده و آلودگی صوتی کمتری در محیط به‌همراه دارند. ضمن این‌که عملکرد نرم و روان آنها باعث آسایش بیشتری برای کاربران خواهد شد.

بی‌نیازی از تعویض موتو یا خرید مجدد دستگاه

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ باعث حل مشکلاتی چون تعویض موتور یا خرید مجدد دستگاه‌های پرهزینه در بازه زمانی کم خواهند شد. این موتورهای پیشرفته از طراحی ساده‌تر، قطعات باکیفیت‌تر و اصطکاک کمتر بهره می‌برند که باعث شده دوام و ماندگاری آنها نسبت به انواع موتورهای سنتی بیشتر شود و عملکرد بهتری در طول چرخه عمر خود داشته باشند. ضمن این‌که سامسونگ تضمین کرده که این موتورها به‌مدت 20 سال مداوم، کارکرد مناسبی خواهند داشت که همین موضوع آن را به انتخابی ایده‌آل تبدیل می‌کند.

نظارت و تنظیم بسیار آسان

موتورهای اینورتر دیجیتال سامسونگ

سامسونگ موتورهای اینورتر دیجیتال را سازگار با فناوری‌ها و دستگاه‌های خود طراحی کرده و به همین دلیل به‌آسانی می‌توان فرایند نظارت و تنظیم موتورها را با یک گوشی یا تبلت هوشمند انجام داد. اتصال پیشرفته بین محصولات سامسونگ باعث شده تا کاربران بتوانند با پلتفرم SmartThings فرایند عیب‌یابی لوازم خانگی خود را نیز انجام دهند. ضمن این‌که اگر نیاز به تعمیر یا تعویض باشد، این پلتفرم به آنها اطلاع‌رسانی خواهد کرد تا برای مدت طولانی‌تری لوازم خانگی سالم باقی بمانند.

وجود موتورهای اینورتر دیجیتال سامونگ در لوازم خانگی این شرکت باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند در حفظ پایداری سیاره زمین نقش زیادی داشته باشند. این فناوری عمر مفید دستگاه‌ها را به‌خصوص دستگاه‌هایی که همواره در حال فعالیت هستند افزایش می‌دهد که اقدامی مثبت برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه منابع و تولید ضایعات الکترونیکی خواهد بود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*