شرایط پیش فروش لاماری

شرایط پیش فروش لاماری ایما در اسفند 1402

شرکت آرین پارس موتور با انتشار بخشنامه‌ای در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما، از متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو برای تکمیل روند ثبت نام دعوت به‌عمل آورد.

بخشنامه شرایط پیش فروش لاماری ایما توسط نمایندگی مونتاژ این خودرو در ایران منتشر شد؛ در این بخشنامه که شرح کامل آن در ادامه مطلب نوشته شده است، از متقاضیانی که در نوبت دوم طرح یکپارچه خودرو برای خرید خودرو لاماری ایما ثبت نام شده است درخواست شده تا بر اساس نوبت‌دهی صورت گرفته به تکمیل مراحل خرید خودرو بپردازند.

متقاضیانی که نوبت آن‌ها فرا رسیده است می‌توانند خودروی لاماری ایما را در 5 رنگ سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز با موعد تحویل 120 روزه دریافت کنند. بر اساس این بخشنامه هنوز قیمت نهایی محصول مشخص نشده و متقاضیان باید مبلغ 7.155.000.000 ریال را به‌صورت علی‌الحساب به حساب این شرکت واریز کنند.

اگر اخبار خودرو را دنبال کرده باشد، می‌دانید که بر اساس تصمیم‌گیری‌های سازمان حمایت و وزارت صمت، احتمال افزایش قیمت کارخانه برای محصولات تولید داخل و مونتاژی در سال 1403 وجود دارد. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که داستان واردات لاماری ایکس هم به بن بست رسید و لاماری ایما هیبریدی جایگزین آن شد.

بخشنامه فراخوان پیش فروش لاماری ایما

در ادامه مطلب می‌توانید بخشنامه منتشر شده از سوی این شرکت مونتاژ کننده در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما را مشاهده کنید:

هم‌وطن گرامی و نمایندگی‌های مجاز محترم شرکت مجتمع صنعتی آرین پارس موتور؛ با سلام و احترام؛ به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند پیرو پیش ثبت نام نوبت دو معرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت‌دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت به‌عمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ لغایت پایان روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت‌دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

شرایط پیش فروش لاماری

همچنین بخوانید:
مسابقه درگ لاماری ایما با هلیکوپتر + ویدیو شرایط پیش فروش لاماری ایما در بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*