شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اسفند 1402

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اسفند 1402 اعلام شد. در این طرح دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال به شکل فروش فوق العاده به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله جدید فروش فوق العاده دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال ویژه اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خوردو قصد دارد از روز پنجشنبه 10 اسفند تا روز یکشنبه 20 اسفند 1402 این خودرو را به متقاضیان واجد شرایط عرضه کند.

آن دسته از متقضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند، نام آنها به‌عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک در بهار 1403 به ایران خودرو اعلام شده، ایران خودرو به آنها پیامک ارسال کرده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نام آنها درج شده، می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این محصول ایران خودرو در اسفند ماه آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو – اسفند 1402

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

ایران خودرو در این طرح، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال را با قیمت 692 میلیون و 166 هزار تومان با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش پرداخت 346 میلیون و 83 هزار تومان با موعد تحویل مرداد 1403 خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای-آبی کبود به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
لیست کامل مشخصات و امکانات دنا پلاس اتوماتیک فول آپشن منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*