گوشی پرچمدار شیائومی 15

شیائومی 15 و هر آنچه که تاکنون از گوشی پرچمدار آتی چینی‌ها می‌دانیم

پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای اضطراری و تجهیز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، از مهمترین ویژگی‌های منتسب به گوشی پرچمدار شیائومی 15 – Xiaomi 15 هستند.

همین هفته پیش بود که گوشی شیائومی 14 اولترا روانه بازار جهانی شد؛ اما از همین حالا توجهات به سری پرچمدار بعدی، یعنی شیائومی 15 جلب شده است.

انتظار می‌رود، شیائومی 15 خیلی از ویژگی‌های شیائومی 14 را به‌ارث ببرد، از جمله برخورداری از لنزهای لایکا و تراشه اسنپدراگون کوالکام؛ البته نسخه‌های قوی‌تر و جدیدتر آن‌ها!

گوشی شیائومی

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که شیائومی و کوالکام به همکاری خود ادامه خواهند داد و پس از رونمایی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، کمپانی چینی یکی از نخستین مشتریان آن خواهد بود.

قابلیت اتصال ماهواره‌ای هم که اولین بار در سری آیفون 14 ظهور پیدا کرد، ظاهرا به شیائومی 15 نیز خواهد رسید. البته هنوز جزئیات زیادی از آن در دست نیست؛ اینکه آیا شیائومی هم مانند اپل، با شرکت‌های دیگر برای استفاده از ماهواره آن‌ها قرارداد خواهد بست؟ یا اینکه اصلا میزان دسترسی و مناطق تحت پوشش این قابلیت چقدر وسیع خواهد بود؟

گفته می‌شود شیائومی 15 مانند مدل فعلی، باید یک پنل 6.36 اینچی داشته باشد. صفحه نمایش مدل پرو اما خمیده با حاشیه 0.6 میلی‌متری و حداکثر روشنایی 1400 نیت توصیف شده است. نرخ نوسازی هم بین 1 تا 120 هرتز متغیر خواهد بود.

همچنین در مورد سرعت شارژ گوشی‌ها، صحبت از 90 و 120 وات است. البته از آنجایی که تولید انبوه اعضای این خانواده در سپتامبر (شهریور) آغاز خواهد شد، هنوز جا برای تغییرات احتمالی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*