فروش اقساطی

فروش اقساطی بدون پیش‌پرداخت، وام اعتباری فوری

خرید اقساطی طی چند سال اخیر، با بالا رفتن دلار و وضعیت بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه گرفتن وام کار خیلی سختی شده در نتیجه خرید اقساطی از هر جهتی مناسب است. با افزایش نرخ تورم، دریافت وام از همه نظر عالی است. کالاهای دیجیتال از جمله کامپیوترهای گیمینگ جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شوند. خرید کامپیوترهای گیمینگ بودجه خیلی زیادی لازم دارد؛ بنابراین خرید اقساطی آن گزینه‌ی بهتری است.

بانی نو واردکننده مستقیم انواع کالای دیجیتال، فروش اقساطی خود را در انواع محصولات الکترونیکی شامل لپ تاپ، انواع گوشی موبایل، انواع کنسول بازی، کامیپوتر و قطعات کامپیوتر، صندلی گیمینگ، هدفون و هندزفری و … آغاز کرده است.

برای ورود به سایت بانی نو جهت خرید اقساطی میتوانید به آدرسbaninopc.com  مراجعه نمایید و اقدام به خرید کالای مدنظر خود کنید. در صورتی که سوال یا ابهامی در نحوه دریافت وام بدون ضامن برای خرید کالا از بانی نو داشته باشید، میتوانید به راحتی با شماره تماس 02143000017 داخلی 2 تماس حاصل نمایید تا بلافاصله راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

در این محتوا بیشتر در خصوص کامپیوترهای گیمینگ صحبت کرده‌ایم، کمااینکه نحوه دریافت وام اعتباری کالا و خرید به صورت اقساطی توضیح داده شده است. با ما همراه باشید.

خرید اقساطی کامپیوترهای گیمینگ به شما این امکان را می‌دهد که به جای خرید سیستم‌های میان رده مطابق با بودجه‌ی خود، یک سیستم گیمینگ با پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندتری را خریداری کنید.

فروش اقساطی

بدون پیش پرداخت با یک برگ چک صیادی خرید کنید

در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی بانی‌نو شرایط خیلی خوب خرید اقساطی وجود دارد. در این راستا فروشگاه بانی‌نو با سه پلتفرم محبوب از جمله ایزی پی، از کی وام و دیجی‌پی همکاری می‌کند. شما می‌توانید تنها با ارئه یک برگ چک صیادی بنفش، بدون پیش پرداخت وام خود را دریافت کنید. نکته حائز اهمیت اینکه هر سه پلتفرم مبلغی را تحت عنوان کارمزد زیرساخت و عملیات دریافت می‌کنند.

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ

در واقع اسمبل‌کردن سیستم مخصوص گیمینگ کار حساس و تخصصی است، هماهنگ بودن قطعات با هم و سینک بودن آن‌ها از جمله مادربرد، پردازنده، کارت گرافیک و رم باعث کارایی بهتر شده و بهترین پرفورمنس را در سیستم ارائه  می‌دهد؛  بنابراین خرید یک سیستم آماده کمک شایانی به گیمرها کرده است. کامپیوترهای آماده در فروشگاه اینترنتی بانی‌نو دارای قطعات اصلی و باکیفیتی هستند که با توجه به تخصص کارشناسان فنی اسمبل شده‌اند؛ همچنین تمامی قطعات دارای گارانتی معتبر و پشتیبانی حرفه‌ای می‌باشند.

سیستم‌های آماده در فروشگاه بانی‌نو در زیر لیست شده‌اند همچنین اگر نیاز به سیستم قوی‌تری دارید می‌توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه بهره ببرید و کامپیوتر مدنظر خود را  با قطعات انتخابی خود برای اسمبل سفارش دهید.

فروش اقساطی

سیستم‌های بالارده:

  • سیستم گیمینگ Banino Arcade
  • سیستم گیمینگ Banino Max
  • سیستم گیمینگ Banino Hype

سیستم‌های میان‌رده:

  • سیستم گیمینگ Banino Slash
  • سیستم گیمینگ Banino Clutch

سیستم‌های اقتصادی:

  • سیستم گیمینگ Banino Reload
  • سیستم گیمینگ Banino Magic

خرید اقساطی کامپیوتر بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی کامپیوتر بدون پیش‌پرداخت این امکان را ارائه می‌دهد که بدون بودجه زیاد بتوانید کامپیوتر آماده مدنظر خود را خریداری کنید.

با توجه به کامپیوترهای آماده‌ای که در بالا گفته شد، شما می‌توانید هر مدلی را که دوست دارید به شکل اقساط و بدون پیش پرداخت خریداری کنید. تنها با ارائه یک برگ چک صیادی می‌توانید از هر سه پلتفرم ایزی پی، از کی وام و دیجی پی هر کدام از کامپیوترهای آماده‌ی فروشگاه اینترنتی بانی‌نو را به شکل قسطی تهیه کنید؛ حتی می‌توانید به شکل شخصی‌سازی شده قطعات کامپیوتر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تمامی قطعات دارای گارانتی معتبر می‌باشند.

خرید اقساطی کیس گیمینگ

در حال حاضر انواع مختلف کیس‌های کامپیوتر در بازار تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نوع کاربری و بودجه خود، کیس مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ فقط در نظر داشته باشید که اندازه کیس کامپیوتر باید مناسب با اندازه‌ی مادربرد انتخابی شما باشد.  با توجه به هزینه زیاد کیس‌های گیمینگ، خرید اقساطی گزینه‌ی ایده‌آلی است.

برندهای معتبر تولید کننده‌ی کیس که به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • ایسوس
  • گرین
  • کولر مستر
  • گیگابایت
  • گیم مکس
  • لیان لی
  • مسترتک
  • اوست

خرید اقساطی مانیتور شیائومی

با خرید اقساطی مانیتور شیائومی می‌توانید از تجربه‌ی عالی به همراه طراحی و عملکرد بالای آن نهایت لذت را ببرید.

شیائومی در زمینه محصولات دیجیتال به شکل شگفت‌انگیزی قدرتمند شده و در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. مانیتورهای شیائومی جدا از کیفیت عالی، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و مانیتورهای آن جزو یکی از پر فروش‌ترین محصولات این برند هستند.

صندلی گیمینگ اقساطی

خرید اقساطی صندلی گیمینگ به شما کمک می‌کند تا از آسیب‌هایی در نواحی کمر، گردن، شانه و.. در امان بمانید و بتوانید از بازی کردن لذت ببرید. تمام گیمرهای حرفه‌ای بعد از خرید سیستم، موس و کیبورد گیمینگ، حتماً به دنبال صندلی گیمینگ مناسب هستند، چرا که آن‌ها ساعت‌های زیادی را برای بازی کردن صرف می‌کنند.

برندهای معتبر تولید کننده‌ی صندلی‌های گیمینگ:

  • کولر مستر
  • ردراگون
  • یوریکا
  • ریزر
  • ایسوس
  • دی ایکس ریسر

خرید اقساطی کنسول بازی بدون پیش پرداخت

از پلی استیشن 5 گرفته تا ایکس باکس سریs  می‌توانید تمامی کنسول‌های بازی شرکت‌های سونی، مایکروسافت، نینتندو، ایسوس و لنوو را از فروشگاه اینترنتی بانی‌نو به شکل اقساط خریداری کنید. توجه داشته باشید که بدون نیاز به پیش پرداخت و خیلی راحت می‌توانید هر مدل کنسول بازی انتخابی خود را سفارش دهید و ماهانه هزینه‌اش را پرداخت کنید.

وام خرید اقساطی

وام خرید اقساطی کمک می‌کند تا شما کالای مورد نیاز خود را بدون پیش پرداخت و ضامن خیلی راحت و سریع تحویل بگیرید و هزینه‌ی آن را ماهانه پرداخت کنید. با وجود نوسانات در بازار ایران وام از هر جهتی به نفع شما بوده و باعث رشد شما می‌شود. هر سه پلتفرم دیجی پی، از کی ام و ایزی پی شرکت‌هایی هستند که خیلی راحت و بدون دردسر وام را ارائه می‌کنند.

جمع بندی

اگر قصد خرید هر کالای دیجیتالی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر گیمینگ، کنسول بازی، صندلی گیمینگ، مانیتور و … را دارید؛ حتماً شرایط خرید اقساطی فروشگاه اینترنتی بانی‌نو را مطالعه کنید. این روزها با توجه به نوسانات بازار ایران خرید اقساطی باعث رشد شما می‌شود. در واقع خرید اقساطی یک انتخابی به صرفه است که در آینده و دراز مدت باعث پیشرفت شما می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.