سامسونگ تولید صفحات منعطف OLED را افزایش خواهد داد

از آنجایی که درخواست صفحات OLED در بازار گوشی‌ها در حال افزایش است، سامسونگ می‌خواهد توان جوابگویی به همه‌ی این سفارشات را داشته باشد. طبق گزارشات، سامسونگ در حال سرمایه‌ گذاری بر روی تولید صفحات منعطف OLED است. دیروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل به سامسونگ و ال‌جی سفارش پنل‌های OLED برای آیفون داده. آیا سامسونگ قصد دارد سفارش اپل را قبول کند؟ در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

بنابر گزارشاتی که از منابع مختلف دریافت کرده‌ایم، Samsung Display در حال سرمایه گذاری دوم خود بر روی خط تولید صفحات منعطف OLED است، و هم اکنون با ۱۰ تولیدکننده‌ی قطعات OLED قراردادی به ارزش ۳۲۵.۷۳ میلیون دلار بسته است.

انتظار می‌رود که ظرفیت تولید محصولات بعد از اتمام کارهای لازم به دو برابر رسیده و میزان تولید ۱۵ هزار واحدی کنونی به ۳۰ هزار واحد افزایش یابد. این تولیدات در شهر Tangjeong صورت می‌گیرد و با دو برابر شدن تولیدات، این منطقه به بزرگ‌ترین پایگاه تولید صفحات منعطف OLED سامسونگ تبدیل خواهد شد.

خط تولید جدید قرار است از اوایل سال آینده‌ی میلادی شروع به کار کند. همانطور که در مقدمه گفتیم به احتمال زیاد این خط تولید به معنی قبول کردن سفارش اپل برای گوشی‌های بعدی آیفون توسط سامسونگ است.

منبع: sammoblie

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالب بود دم تیم گجت نیوز گرم
    :Happy-Grin: :Happy-Grin:
    طرفدار بی چون و چرای گجت نیوز هستم :Happy-Grin: :Happy-Grin:
    امیدوارم یک روز بتونم تو یک سایت نویسنده بشم خیلی دوست دارم :Sad: