هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به ریپل

هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به ریپل

هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به ریپل نشان دهنده چیست؟ با پیش بینی قیمت XRP همراه باشید تا تکلیف این ارز دیجیتال را روشن کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال وارد یک فاز صعودی شده و رو به رشد است. رمزارزهای بسیاری سبزپوش شده و شرایط خوبی برای بازار و معامله‌گران رقم خورده است. در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به پیش بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده و همچنین افزایش قیمت میم کوین‌ها طی روزهای اخیر اشاره کردیم.

صید ریپل توسط نهنگ‌ها

داده‌های به‌دست آمده از پلتفرم اطلاعاتی Whale Alert نشان می‌دهد که در یک شبانه‌روز گذشته، نزدیک به 271.8 میلیون ارز دیجیتال ریپل معادل 176.31 میلیون دلار، تنها در دو تراکنش جابه‌جا شده‌اند. نخستین تراکنش نهنگ‌‌های این رمزارز به ارزش 250 میلیون ریپل بوده و در دومین تراکنش فقط 21.80 میلیون از این ارز دیجیتال به حساب یک نهنگ شناخته شده رفته است.

هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به ریپل

جالب اینجاست که بدانید نهنگ‌ها تراکنش‌هایشان را از دو صرافی بیت استمپ و بیتسو انجام داده‌اند. خرید و فروش حجم بالای ریپل توسط نهنگ‌ها نشان‌دهنده فعالیت‌های زیاد آنها است و شک و شبهه زیادی راجع به تغییر روند قیمت طی ماه‌های آینده به‌وجود آورده است. صید بزرگ نهنگ‌های ریپل باعث افت جزئی این ارز دیجیتال شده و به افزایش شبهات این رمزارز دامن زده است.

طی شبانه‌روز گذشته، XRP با کاهش 1.4 درصدی به محدوده 0.6448 رسیده است. طی هفته گذشته دیدیم که این رمزارز موفق شد حدود 16 درصد رشد کند و گران شود. اگرچه ایکس آر پی با افت جزئی همراه شده، اما داده‌های جمع‌آوری شده از آن نشان‌دهنده ادامه روند صعودی است.

هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به ریپل

به گزارش کوین گلس و مطابق داده‌های آنها، این آلت کوین جذاب 97.7 درصد افزایش حجم معامله داشته و 2.52 درصد رشد کرده است. چنین دیتایی ما را به این نتیجه می‌رساند که ریپل بار خود را برای سفر صعودی بسته و معامله‌گران نیز با سرمایه‌گذاری در پوزیشن‌های لانگ و هدف 1 دلاری را محقق ساخته‌اند.

علاوه بر این، یکی از تحلیلگران برجسته مارکت به نام دارک دیفندر، معتقد است که ریپل هدف 1 دلاری پیش روی خود دارد و اندیکاتورهای آن به لحاظ تکنیکالی صعود و افزایش قیمت را نشان می‌دهند.

همچنین بخوانید:
پیش بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده رشد ۷۰ درصدی شیبا اینو + پیش بینی قیمت افزایش قیمت میم کوین ها یکی پس از دیگری؛ فلوکی، شیبا و په په در مدار صعود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*