آریاک کار، واردکننده جدید خودروهای تویوتا

آریاک کار، واردکننده جدید خودروهای تویوتا به ایران

نگاهی به سامانه یکپارچه نشان می‌دهد شرکت آریاک کار واردکننده جدید خودروهای تویوتا شده است. در ادامه با محصولات وارداتی این شرکت آشنا شوید.

اگر طی یک سال اخیر پیگیر اخبار خودرو داخل کشور بوده باشید، حتماً دیده‌اید که شرکت‌های مختلف اقدام به واردات محصولات یکسان کرده‌اند. محصولات تویوتا، به‌خصوص کرولا هم جزو مواردی بوده‌اند که چندین شرکت از جمله معین خودرو، سایپا و برساوش تصمیم به واردات آن‌ها گرفته‌اند. معین خودرو به‌تازگی تویوتا کرولا 1.2 لیتری وارداتی را به مشتریان تحویل داد و تویوتا کرولا سایپا وارد کشور شد تا آماده عرضه در بازار شود. پیش از آن هم تویوتا لوین وارداتی برساوش به سامانه یکپارچه راه پیدا کرده بود. حالا علاوه بر این‌ها، شرکتی با نام آریاک کار (Aryak Car) واردکننده جدید خودروهای تویوتا شده است.

عرضه محصولات تویوتا توسط شرکت آریاک کار

آریاک کار

اخیراً چندین نسخه از دو سدان کرولا و لوین از تویوتا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار گرفت که شرکت آریاک کار واردات آن‌ها را بر عهده دارد. آریاک کار شرکت نوپایی است که حداقل در زمان نگارش این مطلب، حتی وب‌سایت رسمی جهت معرفی محصولات خود و پاسخ به سوالات متداول کاربران ندارد. این‌که چطور متقاضیان برای خرید خودرو به این شرکت اعتماد خواهند کرد محل بحث است.

با توجه به سامانه یکپارچه، آریاک کار برای عرضه خودروهای زیر برنامه دارد:

  • تویوتا کرولا با موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ 116 اسب بخاری
  • تویوتا کرولا با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ 116 اسب بخاری
  • تویوتا کرولا هیبرید با موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی 101 اسب بخاری
  • تویوتا لوین با موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ 116 اسب بخاری
  • تویوتا لوین هیبرید با موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی 168 اسب بخاری

در مقطع کنونی مشخص نیست که این ماشین های وارداتی چه زمانی در سامانه به فروش گذاشته می‌شوند و صرفاً کاتالوگ آن‌ها در سامانه یکپارچه بارگذاری شده است. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره واردکننده جدید محصولات تویوتا چیست؟

از دست ندهید:
سانگ یانگ خان به ایران می‌آید؛ پیکاپ درشت هیکل کره‌ای سوزوکی گرند ویتارا هیبرید وارداتی رونمایی شد؛ بازگشت شاسی بلند باقدمت ژاپنی به بازار سوزوکی جیمنی پنج درب از راه رسید؛ شاسی بلند آفرودی دو دیفرانسیل وارداتی راسا موتور مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس، شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*