فونیکس اف ایکس

فونیکس اف ایکس برقی و AWD در راه ایران هستند

مراسم انتخاب بهترین طراحی بدنه خودرو فونیکس اف ایکس همزمان با اعلام خبر اضافه شدن دو عضو جدید این خودرو برگزار شد.

شرکت مدیران خودرو با مشارکت مدیران چری چین در ایران، با برگزاری یک مراسم برترین‌های بخش طراحی بر روی بدنه خودرو فونیکس FX را معرفی کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی این رویداد می‌پردازیم.

معرفی برترین طراحان بدنه فونیکس اف ایکس

فونیکس اف ایکس

طی این مراسم که با نام کمپین طراحی روی FX و با هدف گسترش خلاقیت، ایجاد چالش برای طراحان و خلق طراحی به‌روز در بدنه خودرو فونیکس اف ایکس از سوی گروه مدیران خودرو و با همکاری جمعی از نخبگان طراحی ایران برگزار شد، پس از معرفی افراد برتر، به نفرات اول تا سوم طراحی بدنه به ترتیب ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ دلار جوایز نقدی تعلق گرفت.

فونیکس اف ایکس

همچنین در جریان این مراسم اعلام شد که تا سال آینده دو نسخه جدید از خانواده فونیکس اف ایکس در نسخه AWD (چهار چرخ محرک) و EV (تمام برقی) به بازار ایران عرضه خواهد شد و در نهایت خانواده فونیکس FX در کنار نسخه‌های اکسلنت و پریمیوم، دو عضو جدید را در جمع خود خواهد داشت.

در نهایت باید گفت با توجه به استقبال خوب خریداران از فونیکس FX و موفقیت این محصول پیش‌بینی می‌شود همزمان با معرفی و عرضه رسمی دو خودرو فونیکس AWD و برقی، بار دیگر این خودرو به فروش خوبی دست پیدا کند.

همچنین بخوانید:
نمایش محصولات برند فونیکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران + عکس نگاهی به محصولات برند اکستریم مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*