حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی

گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی حذف شد

به دنبال اعمال فشار از سوی سازمان تعزیرات به تاکسی های اینترنتی، اسنپ و تپسی بالاخره گزینه عجله دارم را از برنامه های خود حذف کرده‌اند.

بهمن ماه گذشته سخن‌گوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشستی خبری اقدام به اعلام گزینه عجله دارم به‌عنوان مصداق گرانفروشی کرد و اظهار داشت تاکسی‌های اینترنتی با استفاده از این گزینه بدون ارائه خدماتی متناسب، مبلغی اضافی دریافت می‌کنند. احمد اصانلو به‌عنوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی هم اخیراً از شرکت‌های تاکسی اینترنتی خواست گزینه عجله دارم را فوراً از برنامه‌های خود حذف کنند. حالا بررسی‌ها نشان می‌دهند که پس از هشدار به اسنپ و تپسی بابت گزینه عجله دارم، آن‌ها بالاخره این گزینه را حذف کرده‌اند.

نتیجه هشدارها؛ حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی

حذف گزینه عجله دارم از اسنپ و تپسی

از چند ساعت گذشته کاربران برنامه‌های تاکسی اینترنتی اسنپ و تاکسی پس از ثبت درخواست برای سفر متوجه شده‌اند که دیگر گزینه عجله دارم به آن‌ها نمایش داده نمی‌شود. به نظر می‌رسد در پی تشدید حساسیت نسبت به این گزینه طی هفته‌های اخیر، بالاخره شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تاکسی آنلاین مجبور به حذف آن شده‌اند.

نظرات ضد و نقیضی درباره این مسئله وجود دارد. در حالی که عده‌ای این را مصداق گران‌فروشی و تقلب می‌دانند، برخی دیگر معتقدند که این بخشی از سازوکار بازار است. امیر سیاح، رئیس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد هم بهمن ماه در انتقاد از فشارها به تاکسی‌های آنلاین اشاره کرد که تقاضای کرایه بیشتر از مسافر در ازای پیدا شدن سریع‌تر تاکسی تخلف نیست.

در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره برداشته شدن گزینه عجله دارم از تاکسی های آنلاین چیست؟

همچنین بخوانید:
اسنپ در تعداد سفر روزانه رکوردشکنی کرد قیمت گذاری دستوری به سراغ اسنپ و تپسی می‌آید با هک اسنپ فود اطلاعات میلیون‌ها کاربر برای فروش گذاشته شد (به‌روزسانی: بیانیه اسنپ فود)