دوربین گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ

گلکسی اس 24 اولترا در فضا؛ ثبت تصاویری حیرت انگیز از کره زمین با دوربین پرچمدار سامسونگ

سامسونگ با فرستادن Galaxy S24 Ultra به فضا، مرزهای عکاسی با موبایل را درنوردید؛ ببینید دوربین گوشی گلکسی اس 24 اولترا چه عکس‌های چشم‌نوازی از کره زمین گرفته است.

کمپانی سامسونگ ایده‌های تبلیغاتی عجیب و جسورانه‌ای را برای برجسته کردن قابلیت‌های دوربین گلکسی اس 24 اولترا امتحان کرده که تازه‌ترین مورد، فرستادن این گوشی به فضا است. کره‌ای‌ها در اقدامی بی‌سابقه، این پرچمدار را سوار بر بالن به لایه استراتوسفر زمین فرستادند تا 150 عکس زیبا از سیاره آبی ما بگیرد.

آن‌ها برای این منظور، یک پایه سبُک فیبر کربنی ساختند و گوشی را روی گیمبال 3D سوار کردند. کنترل آن هم با استفاده از کامپیوتر پرواز انجام شد تا تصاویری از زاوایا و جهات مختلف ثبت شود.

در این پروژه، چهار بالن به‌کارگیری شد که طی یک هفته از لوکیشن‌های مختلف شامل لس آنجلس، لاس وگاس، گرند کانیون و سیرا نوادا به هوا برخاستند. هنگامی که بالن‌ها به ارتفاع 36 هزار متری رسیدند، گوشی‌ها کار عکاسی با دوربین‌های اصلی، زاویه باز و زوم خود را آغاز کردند.

در اینجا، چند تا از سوغاتی‌های این سفر فضایی را می‌بینید؛ اما می‌توانید به اکانت ایکس سامسونگ هم سر بزنید و پست مربوطه را لایک کنید تا یک عکس سفارشی برای شما ارسال شود.

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

پرچمدار جدید سامسونگ یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر دارد که ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5x، از دیگر مشخصات آن هستند.

پیشنهاد می‌کنیم مقایسه تصویری کیفیت زوم گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۳ اولترا را هم از دست ندهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*