آپدیت اندروید ١۴ برای گوشی گلکسی A52 سامسونگ

آپدیت اندروید ١۴ به محبوب‌ترین میان رده سامسونگ رسید

آپدیت اندروید ۱۴ به‌همراه پوسته One UI 6.0 برای گوشی گلکس A52، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ منتشر شد.

سامسونگ آپدیت اندروید ١۴ را برای یکی اژ گوشی‌های میان‌رده پرفروش و قدیمی خودش منتشر کرد. ما در مورد گوشی گلکسی A52 صحبت می‌کنیم که حالا کاربران بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی می‌توانند طعم رابط کاربری سفارشی One UI 6.0 را روی آن بچشند. این آخرین بروزرسانی بزرگ اندروید برای گوشی گلکسی ای ۵٢ است. اما از این پس همچنان به دریافت بروزرسانی‌های امنیتی ادامه خواهد داد.

اندروید ۱۴، آخرین آپدیت سامسونگ گلکسی A52

علیرغم اینکه در سومین ماه سال ۲۰۲۴ میلادی به‌سر می‌بریم، اما پچ امنیتی همراه این بروزرسانی برای ماه ژانویه است. وزن آپدیت جدید وان یو آی نیز حدود ۱.۲ گیگابایت است و انتظار می‌رود طی روزهای آتی به‌دست کاربران تمام کشورهایی برسد که سامسونگ گوشی‌هایش را در آنجا عرضه می‌کند.

آپدیت اندروید ١۴ برای گوشی گلکسی A52 سامسونگ

گلکسی ای ۵۲ در سال ۲۰۲۱ همراه با اندروید ۱۱ گوگل عرضه شد. اواخر همان سال بود که اندروید ۱۲ را دریافت کرد و در سال ۲۰۲۲ هم آپدیت اندروید ۱۳ برای آن منتشر شد. بنابراین، اندروید ۱۴ به‌همراه وان یو ای ۶ سومین و آخرین بروزرسانی بزرگ اندرویدی خواهد بود که این میانرده جذاب دریافت می‌کند. البته مثل همیشه، سامسونگ یک سال دیگر هم پچ‌های امنیتی را برای آن ارسال می‌کند.

گلکسی ای ۵۲ یک گوشی مجهز به شبکه 4G است که از چیپست اسنپدراگون 720G کوالکام، یک نمایشگر سوپر امولد، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و بدنه ضد آب برخوردار است. اگر شما هم صاحب این گوشی هستید، رفته رفته باید خودتان را آماده تعویض دستگاه خود به یک مدل جدیدتر کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*