ابهام در عرضه گوشی های تاشو اپل

تحلیلگر مطرح: اپل فعلاً به ساخت گوشی های تاشو فکر نمی‌کند

در حالی که همه منتظر یک آیفون تاشو شبیه محصولات سامسونگ هستیم، اما یک تحلیلگر مطرح مدعی شده که اپل فعلا به تولید گوشی های تاشو فکر نمی‌کند!

سال‌هاست که طرفداران اپل منتظر عرضه‌ آیفون‌های تاشو هستند. گوشی‌هایی که می‌توانند با رقبای قدرتمند خود مانند گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ سامسونگ رقابت کنند. شایعات و اخبار مختلفی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده و بسیاری از طرفداران، منتظر رونمایی و عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک بودند.

مک بوک تاشو زودتر از آیفون منعطف از راه می‌رسد

اما به تازگی، یک تحلیلگر برجسته به نام مینگ-چی کو، در مورد آینده آیفون‌های تاشو ابهاماتی را ایجاد کرده است. او می‌گوید که اپل در حال حاضر فقط روی یک مک‌بوک با نمایشگر تاشو ۲۰.۳ اینچی کار می‌کند و برنامه‌ای برای تولید انبوه آیفون یا آیپد تاشو در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ ندارد.

این خبر ناامیدکننده برای بسیاری از طرفداران اپل بود که منتظر تجربه جدیدی از آیفون‌های تاشو بودند؛ اما هنوز هم امیدهایی برای آینده وجود دارد.

ابهام در عرضه گوشی های تاشو اپل

این تحلیلگر که معمولا اطلاعات درستی در مورد اپل ارائه می‌دهد، اولین نفری نیست که به نمایشگر ۲۰.۳ اینچی اشاره می‌کند. پیش از این، اخباری مبنی بر درخواست اپل از سامسونگ و ال‌جی برای تامین پنل تاشو ۲۰.۲۵ اینچی برای یک دستگاه شبیه لپ‌تاپ به گوش رسیده بود. منابع داخلی صنعت می‌گویند که سامسونگ دیسپلی در حال تغییر تمرکز خود به تولید انبوه پنل‌های تاشو است که احتمالا برای تطبیق با نیازمندی‌ها و برنامه‌های آینده اپل صورت می‌گیرد.

از آنجا که اپل تا زمان رونمایی رسمی از محصولاتش، هیچ صحبتی در خصوص آن‌ها نمی‌کند، بنابراین آیفون تاشو اپل هم فعلا مثل یک راز فاش نشده باقی خواهد ماند.

پیشینه خبر:
اپل در حال کار روی یک گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ ۵ است دستگاه منعطف اپل در راه است، اما آیفون نیست! آیا اپل در حال ساخت یک آیفون تاشو است، اخبار و شایعات در خصوص آن چه می‌گویند؟ اولین آیفون تاشو تولید شد اما هیچ ربطی به اپل ندارد + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*