امتیاز دوربین شیائومی ۱۴ در آزمون دگزومارک

دوربین شیائومی ۱۴ امتیاز دور از انتظاری را از آزمون‌های دگزومارک کسب کرد

دوربین شیائومی ۱۴ – Xiaomi 14 در آزمون‌های دگزومارک به‌کار گرفته شده است. این گوشی امتیازهای دور از انتظاری را در DxOMark کسب کرده است.

شیائومی ۱۴، جدیدترین پرچمدار کمپانی شیائومی که به‌تازگی وارد بازارهای جهانی شده، پیشرفت‌های خوبی را در بخش عکس‌برداری و دوربین در مقایسه با نسل‌های قبلی به‌نمایش می‌گذارد؛ اما آیا توانسته تاج پادشاهی بهترین دوربین موبایل جهان را روی سر بگذارد؟

آزمون‌های DxOMark نشان می‌دهند که دوربین شیائومی ۱۴ جزو بهترین دوربین‌های گوشی‌های پرچمدار در بازار است؛ اما جایگاه آن در جدول، اول نیست!

دوربین شیائومی ۱۴ هیچ شگفتی به‌همراه نداشت

نتایج آزمون‌های دوربین گوشی Xiaomi 14 نشان می‌دهد که این محصول موفق به کسب مجموع ۱۳۸ امتیاز شده است که آن را در رتبه بیست و هشتم قرار می‌دهد. این امتیاز با در نظر گرفتن تصاویر، افکت بوکه، ویدیوها، قدرت زوم و دیگر جوانب دوربین گوشی به آن اعطا شده است.

امتیاز دوربین شیائومی ۱۴ در آزمون دگزومارک

پرچمدار جدید شیائومی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر)، گشودگی دیافراگم f/1.6 و اندازه سنسور ۱/۱.۳۱ اینچی برخوردار است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید ۱۱۵ درجه‌ای و یک سنسور تله فوتو ۵۰ درجه‌ای با OIS و فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری نیز آن را همراهی می‌کنند.

این محصول در آزمون‌های دگزومارک عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبلی خودش، گوشی شیائومی ۱۳ داشته است. این پیشرفت‌ها به‌خاطر استفاده از یک سنسور بزرگ‌تر و گشودگی بیشتر دیافراگم خواهد بود.

دگزومارک، دوربین Xiaomi 14 را به‌خاطر نوردهی دقیق به سوژه در شرایط مختلف تحسین می‌کند. علاوه بر این می‌گوید که دوربین گوشی می‌تواند وایت بالانس بسیار طبیعی را ارائه کرده و سطح عمیقی از جزئیات را هم در عکس‌ها و هم ویدیوها به‌نمایش بگذارد.

در حال حاضر گوشی‌های هواوی میت ۶۰ پرو پلاس و هواوی پی ۶۰ پرو با ۱۵۷ و ۱۵۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم حضور دارند. آیفون ۱۵ پرو مکس و ۱۵ پرو نیز با امتیاز مشترک ۱۵۴ در رتبه بعدی هستند. تنها نماینده شیائومی در جمع ۲۰ دوربین برتر گوشی‌های موبایل، گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا با ۱۴۱ امتیاز است.

سایر اخبار گوشی شیائومی ۱۴:
مدیرعامل شیائومی، قیمت شیائومی ۱۴ را توی سر آیفون زد + ویدیو سری شیائومی ۱۴ با فروش فوق العاده خود، یک رکورد جدید را ثبت کرد شیائومی ۱۴ با کنار زدن تمام گوشی‌های جهان، پادشاه انتوتو شد