کامیونت جک

بررسی کامیونت جک محصول شرکت آرین دیزل

کمپانی خودروسازی دیزلی جک یک شرکت چینی می‌باشد که جزو 10 برند برتر کشور چین محسوب می‌شود. در حال حاضر بازار ایران توسط این برند احاطه شده است. مردم معتقدند کامیونت های جک همپای دیگر برندهای اروپایی در حال توسعه هستند و چه بسا با توجه به قیمت ارائه شده آنها نسبت به اروپایی‌های بازار دارای کیفیت مناسبی نیز می‌باشند.

اگر شما نیز جزو کامیون داران باشید و یا درباره خرید ماشین سنگین با پیشکسوتان این صنعت صحبت کرده باشید، حتما بارها نام جک را از زبان آنها شنیده‌اید. اما قطعا قبل از خرید این مدل کامیونت با انواع مدل آن، مزایا و معایب که دارد باید آشنایی داشته باشید.

در ادامه به صورت مختصر و مفید اما جامع و کامل اطلاعاتی را در رابطه با این کامیونت و نمایندگی رسمی این شرکت در اختیارتان قرار می‌دهیم.

معرفی کامیونت جک

کامیونت جک در سه تناژ 6، 8.5 و 9 تن و در کلاس خواب دار در کشور ایران طراحی و تولید و روانه بازار می‌شود. کامیونت های جک از نظر مشخصات فنی کاملا شبیه یکدیگر هستند و فقط در ابعاد و اندازه و تناژ با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

این مدل کامیونت دارای موتور کامینز آمریکایی تحت لیسانس چین است. موتور کامیونت های جک دارای 154 اسب بخار قدرت در 2600 دور در دقیقه با توان تولید حداکثر گشتاوری 500 نیوتن‌متر در 1200 الی 1900 دور در دقیقه می‌باشند. حجم موتور این کامیونت 3760 سی سی است. گیربکس اختصاصی شرکت جک از نوع شش سرعته روی این مدل کامیونت نصب شده است. ترمز جلو کامیونت جک از نوع دیسکی و عقب آن از نوع کاسه‌ای می‌باشد.

متذکر می‌شویم کامیونت 9 تن جک دارای شاسی بلندتری نسبت به هم نوعان خود است و این عامل یکی از مزیت‌های بارز جک به حساب می‌آید.

خرید کامیونت جک

یکی از برترین کامیونت های چینی موجود در بازار که با توجه به سال‌های حضورش در جاده‌های کشور عملکرد خوبی داشته است کامیونت جک به همین دلیل بازار خرید و فروش داغی را دارد. یکی از اصول خرید خودروهای سنگین توجه به برند آن است چرا که در صورت فروش شما دچار مشکل نشوید و به راحتی بتوانید آن را به فروش برسانید. در واقع اکثر افراد برندهای مطرح را خریداری می کنند تا در فروش به مشکل نخورند.

کامیونت های جک به صورت صفر و کارکرده در بازار موجود می‌باشد. یکی از مجموعه‌های به نام برای خرید انواع کامیونت جک در تناژهای مختلف به صورت دست دوم و کارکرده مجموعه بزرگ دیزلیران می‌باشد که به صورت حضوری و غیر حضوری می‌توانید کامیونت مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید.

خرید اقساطی کامیونت جک

بسیاری از مردم به دلیل نوسانات قیمتی دلار و ارز و تاثیر مستقیمی که بر قیمت انواع کامیون و کشنده می‌گذارد و کاهش نقدینگی در بازار به سمت خرید اقساطی کامیونت روی آوردند. در خرید اقساطی باید توجه داشته باشید که به مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید؛ چرا که با افزایش تقاضا خرید اقساطی کامیونت و دیگر خودروهای سنگین شرکت‌هایی از این موقعیت سوءاستفاده کرده و از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه خرید و فروش اقساطی مجموعه بزرگ دیزلیران می‌باشد که حتی شرایط وام خصوصی خود را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط و ضوابط وام خصوصی با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و از کارشناسان دیزلیران مشاوره رایگان دریافت کنید.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات از ثبت نام کامیونت جک با مجموعه رسمی دیزلیران در ارتباط باشید.

نمایندگی آرین دیزل

شرکت آرین دیزل دارای نمایندگی‌های زیادی در سطح کشور می‌باشد که در اینجا قصد داریم یکی از نمایندگی‌های برتر این شرکت را به شما معرفی کنیم.

اگر شما در زمینه خرید و فروش خودروهای سنگین باشید و حتی اگر یک بار هم کامیونت خریده باشید قطعا نام دیزلیران را شنیده‌اید. این شرکت نام آشنا دارای نمایندگی های متعدد خودروسازان دیزلی داخلی است. کد نمایندگی 4112 آرین دیزل در اختیار شرکت دیزلیران می‌باشد. در سال 1402 رتبه اول فروش کامیونت جک از سمت شرکت آرین دیزل به مجموعه بزرگ دیزلیران تعلق گرفته است که این نشان دهنده محبوبیت دیزلیران و توانمندی مدیران و کارمندان این شرکت بزرگ می‌باشد.

شرکت دیزلیران واقع در استان تهران شهرستان اسلامشهر می‌باشد. برای خرید کامیونت های جک و انواع کامیون و کشنده‌ها در مدل‌های مختلف به صورت دست دوم و کارکرده یا صفر و خشک می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید. شرکت دیزلیران پشتیبانی 24 ساعته دارد و به صورت آنلاین نیز می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

خرید از شرکت دیزلیران دارای مزایای زیادی می‌باشد که شامل تنوع محصولات زیاد در پارکینگ مجموعه شما در هر ساعتی مراجعه فرمایید می‌توانید بیش از 100 خودرو را در پارکینگ این مجموعه بازدید کنید تا تصمیم‌گیری راحت‌تری را داشته باشید، خرید اقساطی محصولات را با شرایط وام خصوصی محیا نموده است. علاوه بر موارد ذکر شده وجود یک کارشناس فنی مورد تایید دادگستری با مدارک بین المللی در شرکت دیزلیران حضور دارد تا شما تجربه یک خرید آسان‌تر و راحت‌تری را داشته باشید. برای خرید انواع کامیون و کشنده کافیست با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.