گلکسی M15 سامسونگ

گلکسی M15 سامسونگ با باتری جذاب 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی میان رده گلکسی M15 سامسونگ با صفحه نمایش 6.5 اینچی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی گزینه اقتصادی مناسبی برای علاقمندان خواهد بود.

شب گذشته سامسونگ به دور از هیاهوی تبلیغاتی گوشی جدید خود، گلکسی M15 را به‌طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی قرار است در برخی بازارهای خاص مثل عراق یا خاورمیانه عرضه شود و با توجه به مشخصاتش می تواند به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی در کشورهای در حال توسعه شناخته شود. در حال حاضر برخی مشخصات و جزئیات این گوشی مثل قیمت و زمان دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست. با این وجود سامسونگ آن را در لیست رسمی محصولات خود قرار داده و مشخصات آن را نیز درج کرده است. در ادامه با بررسی جزئیات بیشتر این گوشی با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات ظاهری و فنی گلکسی M15 5G سامسونگ

گوشی گلکسی ام 15 صفحه نمایشی 6.5 اینچی داشته و از پانل‌های سوپر امولد با نرخ رفرش 90 هرتزی بهره می‌برد. میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی 800 نیت است تا سطح خوانایی این گوشی زیر تابش نور مستقیم آفتاب قابل قبول تلقی شود.

گوشی جدید Samsung

سامسونگ گلکسی M15 از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به نسل پیشین خود دارد. در این گوشی شاهد چینش عمودی لنزهای دوربین در قسمت بالای قاب پشتی هستیم؛ درحالیکه به منظور ارتقای ارگونومی دستگاه، لبه‌های آن اندکی خمیده طراحی شده‌اند. علاوه بر این، سامسونگ همچنین M15 5G را در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و خاکستری روانه بازار خواهد کرد.

سامسونگ البته به‌طور دقیق تراشه به کار رفته در این دستگاه را معرفی نکرده. با این وجود اطلاعات موجود از تراشه ام 15 حاکی از استفاده از یک تراشه هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز در این گوشی هستند. با این مشخصات، می‌توان حدس زد که تراشه به کار رفته در این دستگاه از نوع دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک باشد. در کنار این چیپست همچنین شاهد استفاده از 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی در گوشی اقتصادی جدید سامسونگ خواهیم بود. البته تعبیه درگاه کارت حافظه میکرو اس دی به معنای آن است که کاربران می‌توانند حافظه را به اندازه یک ترابایت ارتقا دهند.

سامسونگ گلکسی M15 همچنین به سیستم عامل اندروید 14 مجهز بوده و سامسونگ وعده عرضه چهار نسل بعدی سیستم عامل اندروید در کنار پنج سال بروزرسانی‌های امنیتی را هم برای این گوشی داده است. علاوه بر این، ظرفیت باتری Galaxy M15 5G نیز 6000 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ آن با توان 25 وات انجام می‌شود. از دیگر نکات مثبت طراحی این گوشی می‌توان به حضور درگاه 3.5 میلیمتری هدفون و حسگر اثر انگشت روی قاب کناری با هدف ارتقای امنیت اشاره کرد.

گلکسی M15 سامسونگ

ماژول دوربین پشت این گوشی نیز همان‌طور که در بالا مشاهده می‌فرمایید متشکل از سه دوربین خواهد بود. حسگر اصلی، 50 مگاپیکسلی است؛ در حالیکه یک دوربین فرق عریض 5 مگاپیکسلی در کنار یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی خواهند کرد.‌ همچنین دوربین سلفی گلکسی M15 سامسونگ هم 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ گوشی ارزان قیمت گلکسی F15 را با یک باتری غول پیکر راهی بازار کرد مقایسه گلکسی A15 و A25 سامسونگ؛ کدام گوشی ارزان قیمت، ارزش خرید بیشتری دارد؟ ۵ گوشی ارزان قیمت اندرویدی که بهتر است سمتشان نروید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*