سامسونگ گلکسی F15

سامسونگ گوشی ارزان قیمت گلکسی F15 را با یک باتری غول پیکر راهی بازار کرد

سامسونگ با گوشی ارزان قیمت گلکسی F15، همه را سورپرایز کرد. گلکسی اف ۱۵ از نمایشگر سوپر امولد، باتری غول پیکر و طراحی زیبا برخوردار است.

مطابق انتظار، سامسونگ امروز در هند از گوشی گلکسی F15 خود رونمایی کرد. این دیوایس از هر نظر شباهت زیادی با گلکسی A15 دارد و فقط یک تفاوت اساسی در بین آن‌ها دیده می‌شود: گلکسی اف ۱۵ هم مثل سایر گوشی‌های خانواده Galaxy F سامسونگ، از یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. و البته که نسبت به سری Galaxy A ارزان‌تر هم هست.

گلکسی F15 سامسونگ؛ ارزان قیمت، ولی ارزشمند

سامسونگ گلکسی F15

از لحاظ ظاهری و طراحی، این محصول شبیه به دیگر گوشی‌های سامسونگ است. یک ستاپ دوربین سه‌گانه به‌صورت عمودی روی قاب پشتی نقش بسته و یک فریم فلت هم دور بدنه را احاطه کرده است. در جلو، یک نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (برابر +FHD) و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی قراز دارد. در بالای این نمایشگر هم یک بریدگی به‌شکل حرف U انگلیسی به‌وجود آمده که وظیفه میزبانی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گوشی را بر عهده دارد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی گلکسی F15 سامسونگ می‌توان به چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ مدیاتک در زیر قاب آن اشاره کرد که ۴/۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. در بخش نرم افزاری هم سامسونگ از One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ استفاده کرده و وعده پشتیبانی ۴ ساله نرم افزاری و ۵ ساله امنیتی را روی این محصول ارزان قیمت می‌دهد که در نوع خود فوق‌العاده است.

دوربین‌های پشتی این گوشی را یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌دهند. گلکسی اف ۱۵ از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و به حسگر اثر انگشت جانبی، اسلات کارت حافظه میکرو اس دی و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز است. در نهایت باید به توان شارژ ۲۵ واتی باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کنیم.

سامسونگ گلکسی F15

قیمت گلکسی F15 سامسونگ، از آن محصولی ارزشمند برای خرید ساخته است. نسخه مجهز به رم ۴ گیگابایتی آن با قیمت حدود ۱۹۵ دلار و نسخه قدرتمندتر با ۶ گیگابایت رم آن ۲۰۵ دلار قیمت دارد. همچنین گزینه‌های رنگی آن نیز شامل نسخه‌های مشکی (Ash Black)، بنفش (Groovy Violet) و سبز (Jazzy Green) می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها با این تنظیمات، عمر باتری گوشی سامسونگ خود را دوبرابر کنید ترفندهای جلوگیری از تبدیل شدن SMS به MMS در سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*