قیمت گوشی آیفون در ترکیه

قیمت گوشی آیفون در ترکیه از همه جای جهان بیشتر است!

اپل قیمت محصولات خود در ترکیه را افزایش داد و به همین دلیل اکنون قیمت گوشی آیفون در ترکیه از همه جای جهان بیشتر است.

در حالی که بالا بودن قیمت گوشی های آیفون باعث شده تا بسیاری از کاربران در سراسر جهان قادر به خرید آنها نباشند، اپل قیمت گوشی آیفون 15 پرومکس در بازار ترکیه را افزایش داد تا این محصول بتواند لقب گران قیمت ترین آیفون را از آن خود کند. البته گوشی آیفون مورد بحث نسخه عادی بوده و جزو نسخه‌های لوکس از جنس طلا نیست.

قیمت گوشی آیفون در ترکیه 

شرکت اپل به‌تازگی قمیت محصولات خود در ترکیه را به‌روزرسانی کرد و با توجه به این‌که این کشور برای گوشی های هوشمند معروف مالیات‌های سنگینی را در نظر گرفته است، باعث شده تا قیمت آنها نسبت به سایر بازارها بسیار گران‌تر شود.

در واقع در حالی که آیفون 15 پرو مکس در بازار آمریکا با قیمت 1599 دلار به فروش می‌رسد، مشتریان در کشور ترکیه برای خرید نسخه آیفپن 15 پرو مکس با حافظه 1 ترابایت باید 107 هزار و 999 لیر برابر با بیش از 3400 دلار پرداخت کنند. همچنین پس از ترکیه، گران ترین گوشی آیفون در کشور برزیل به فروش می‌رسد که متقاضیان برای همین گوشی باید مبلغ 2800 دلار را بپردازند.

بیشتر بخوانید:
این آیفون ۵۰۰ میلیون تومانی بهترین هدیه برای ولنتاین است + عکس تبلیغ جدید آیفون، محافظ صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا را به چالش می‌کشد + ویدیو