بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید، تصویر پس زمینه

بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید؛ تصاویر پس زمینه گوشی خود را متحول کنید

با انتخاب بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید می‌توانید تصاویر پس زمینه مورد علاقه‌تان را بدون صرف هزینه روی گوشی خود داشته باشید.


آیا شما هم از دیدن تصویر پس زمینه قدیمی روی گوشی هوشمندتان خسته شده‌اید؟ تمایل دارید والپیپر را عوض کنید و حال و هوایی تازه به آن ببخشید؟ پس باید یکی از بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید را نصب کنید؛ اما جستجو برای یافتن بهترین گزینه شاید کمی دشوار به نظر برسد. می‌دانید چرا؟

تعداد زیادی از برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید در بازار اپلیکیشنی گوگل وجود دارند. شاید اکثر آن‌ها کاربردی دیده شوند؛ اما عملا برای استفاده از امکاناتشان باید هزینه عضویت پرداخت کنید. حتی برخی اصلا تصاویر پس زمینه مورد علاقه کاربران را ندارند. نگران نباشید؛ در این راهنما قصد داریم انتخاب اپلیکیشن اندرویدی مناسب را برایتان آسان‌تر کنیم. قبلا بهترین اپلیکیشن‌های برنامه و بازی اندرویدی را به شما معرفی کرده بودیم. حالا در ادامه با گجت‌نیوز همراه باشید تا فهرستی از بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید را هم در اختیارتان بگذاریم.

معرفی بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید

Backdrops، بهترین نرم افزار رایگان والپیپر

بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید

به دنبال اپلیکیشنی هستید که دائما گزینه‌های قابل انتخاب برای والپیپر را تازه سازی کند؟ Backdrops همان نرم افزاری است که به دنبالش می‌گردید. کاتالوگی از تصاویر پس زمینه گوشی در این اپلیکیشن وجود دارد که به طور روزانه آپدیت می‌شود. بدین ترتیب، همیشه می‌توانید والپیپرهای تازه و هیجان انگیز را پیدا کرده و دستگاه اندرویدی خود را شخصی سازی کنید.

این برنامه یک نسخه کاربردی و رایگان دارد که امکان دسترسی به مجموعه عظیمی از تصاویر پس زمینه را برای کاربر فراهم می‌کند. البته نسخه رایگان طبق معمول تبلیغات دارد و باید با نمایش آن‌ها کنار بیایید. برای خلاص شدن از تبلیغات باید نسخه Pro را تهیه کنید که همچنین دارای تصاویر پس زمینه اختصاصی است. البته اگر تمایلی ندارید هزینه پرداخت کنید، هیچ اشکالی ندارد و همچنان می‌توانید از نسخه رایگان با آن همه تصاویر پس زمینه بهره ببرید.

نکته دیگر درباره Backdrops این است که امکان انتخاب تصویر پس زمینه در آن محدود نیست و شامل ارائه جزئیاتی مانند وضوح تصویر، حجم فایل و شمارش دانلود برای هر تصویر می‌شود. همه این امکانات کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را برای دستگاه خود انتخاب کنید. البته بهترین نکته از نظر ما، امکان استفاده از بیشترین امکانات در نسخه رایگان و مجبور نکردن کاربران برای خرید نسخه پولی است.

Abstruct، بهترین برنامه رایگان والپیپر اندروید در سبک انتزاعی

اگر از تصاویر پس زمینه سبک انتزاعی یا ابسترکت خوشتان می‌آید، Abstruct بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نرم افزار دارای مجموعه‌ای خیره کننده از تصاویر پس زمینه است که یک هنرمند دیجیتال به نام همپوس اولسون آن‌ها را خلق کرده. شاید این اسم برای شما هم آشنا به نظر برسد؛ اولسون همان هنرمند خالق تصاویر پس زمینه برای برند وان پلاس است.

بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید

در گجت‌نیوز بخوانید:
۱۰ اپلیکیشن اندرویدی که همین حالا باید روی گوشی خود نصب کنید بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال ۲۰۲۳ که باید دانلود کنید

همان‌طور که گفتیم، Abstrust والپیپرهای زیادی دارد که به خوبی دسته‌بندی شده‌اند تا کاربر هم بتواند به راحتی آن‌ها را پیدا کند. این برنامه هم نسخه رایگان و Pro دارد که برای دسترسی کامل به همه امکانات آن باید هزینه بپردازید. هرچند قابلیت‌های نسخه رایگان به قدری مفید هستند که می‌توانید به آن‌ها بسنده کنید و از تنوع تصاویر والپیپر اندرویدی لذت ببرید.

AMOLEDPIX، بهترین اپلیکیشن تصویر پس زمینه اندروید برای نمایشگرهای امولد

بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید

آیا نمایشگر گوشی اندرویدی شما هم از نوع AMOLED است؟ پس از اپلیکیشن AMOLEDPIX کمک بگیرید و تجربه بصری دستگاه خود را ارتقا دهید. این نرم افزار اندرویدی مخصوصا برای دستگاه‌هایی طراحی شده است که از تکنولوژی امولد بهره می‌برند.

AMOLEDPIX والپیپرهای زیادی دارد که رنگ مشکی در آن‌ها پر‌رنگ‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. همین باعث می‌شود از مزایای یک نمایشگر امولدی بیشتر بهره ببرید. این تکنولوژی ضمن جلوگیری از هدر رفتن انرژی باتری، تجربه دیداری شما را هم در گوشی اندرویدی بهبود می‌بخشد. در اپلیکیشن AMOLEDPIX برای هر نوع از این تکنولوژی یک دسته بندی مجزا در نظر گرفته شده است که شامل انیمه، معماری و موارد دیگری می‌شود.

یک قابلیت مفید دیگر هم در AMOLEDPIX وجود دارد که می‌تواند تصویر پس زمینه گوشی را هر چند وقت یک بار به طور خودکار تغییر دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، این برنامه دو نسخه رایگان و Pro دارد. همچنان درباره اپلیکیشن مذکور می‌توانیم بگوییم که نسخه رایگان قابلیت‌هایی بیش از حد کافی ارائه می‌دهد و نیازی به پرداخت حق عضویت نیست.

Stokie- بهترین برنامه تصویر پس زمینه اندروید برای تصاویر پس فرض

بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید

آیا به دنبال تصاویر پس زمینه مخصوص سایر دستگاه‌های هوشمند هستید؟ پس Stokie را نصب کنید! Stokie بیش از ده هزار تصویر پس زمینه دارد که والپیپرهای پیش فرض شناخته می‌شوند. در این مجموعه چشمگیر می‌توانید تصاویری از برندهای ایسوس تا ZTE را پیدا کنید.

بهترین نکته درباره Stokie کاملا رایگان بودنش است! البته این رایگان بودن هرگز به معنی خوب نبودن اپلیکیشن نیست. Stokie رابط کاربری کاملا کاربر دوستانه دارد و تصاویر در آن دسته بندی شده‌اند تا کاربر دردسری در پیدا کردن موارد مورد علاقه‌اش نداشته باشد. همین دسته بندی دقیق به شما اجازه می‌دهد به راحتی در مجموعه عظیم این نرم افزار گشت و گذار کنید. در کنار آن، کنترل‌های Blur و RGB به شما کمک می‌کنند تا والپیپر را شخصی سازی کنید. با این امکان می‌توانید سبک شخصی خودتان را خلق کنید.

Swirlwalls، بهترین برنامه رایگان والپیپر اندروید به سبک تعاملی

بهترین برنامه‌های رایگان والپیپر اندروید

اگر می‌خواهید شخصی سازی دینامیک را به گوشی خود اضافه کنید، بهتر است به اپلیکیشن Swirlwalls سری بزنید. این نرم افزار خلاقانه از قلمروی والپیپرهای زنده سنتی فراتر رفته. Swirlwalls مارپیچ‌های تعاملی مسحور کننده ارائه می‌کند تا تجربه صفحه خانه را در دستگاه هوشمند شما ارتقا دهد.

جادوی اصلی ورای این اپلیکیشن والپیپر در توانایی آن برای جان بخشیدن به گوشی شما قرار دارد. شما به کمک Swirlwalls می‌توانید از یک مارپیچ لذت ببرید که با هر بار لمس حرکت می‌کند.

این اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی با ترجیحات و سلیقه شما سازگار می‌شود. همچنین امکان انتخاب حالت تاریک (Dark Mode) در آن وجود دارد و می‌توانید قابلیت تغییر تم بر اساس نور محیط را در تنظیمات آن تعیین کنید. با این کار، اپلیکیشن به شما تجربه‌ای روان ارائه می‌کند. اگر هم به گزینه‌های بیشتری برای شخصی سازی نیاز داشتید، باید نسخه Prime را تهیه کنید. این نسخه قابلیت‌های بیشتری دارد و امکان شخصی سازی اضافه را روی گوشی اندرویدی فراهم می‌کند.

از دست ندهید:
برنامه های ضروری برای عکاسی حرفه‌ ای با گوشی های موبایل اپلیکیشن های اندرویدی که افراد تنبل را شیفته خود می‌کنند بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال ۲۰۲۳