7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا که سرمایه گذاران را پولدار کردند

یکی از پروژه های محبوب بازار، سولانا است که میم کوین‌های جذابی دارد. در ادامه به معرفی 7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا می‌پردازیم.

سال 2024 به رهبری پادشاه ارزهای دیجیتال مثبت و صعودی آغاز شد و همچنان سبزپوش دنبال می‌شود. بیت کوین توانست رکورد تاریخی خود را بشکند و به محدوده 73 هزار دلار برسد و سایر ارزهای دیجیتال محبوب و آینده‌دار نظیر اتریوم و سولانا هم موفق شدند باری دیگر کام سرمایه گذاران را شیرین کنند.

همگام با رشد آلت کوین‌ها نباید از روندهای صعودی میم کوین‌ها غافل شد چرا که سود زیادی روانه جیب معامله گران کرده و برخی از آنها را یک شبه میلیونر کردند. با نگاهی به فهرست رمزارزهای بازار می‌توان به این نتیجه رسید که در نیم ماه گذشته شاهد رشد فزاینده بسیاری از میم کوین‌ها نظیر بانک، پپه و سگ کلاهدار بوده‌ایم.

7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

اوضاع بازار رمزارزها داشت خوب پیش می‌رفت تا اینکه بیت کوین وارد فاز اصلاحی هر چند کوتاه مدت شد. در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به رشد BitCoin یا اصلاح آن در آینده صحبت کردیم و همچنین به این سوال مهم پاسخ دادیم که آیا به زودی شاهد ریزش بازار کریپتو خواهیم بود یا خیر؟

از آینده مثبت یا منفی بازار رمزارزها که بگذریم باید به ماهیت میم کوین بپردازیم و مفهوم این توکن‌های پرپتانسیل را شرح دهیم. Meme Coin نوعی دارایی دیجیتالی است که کاربرد خاصی برای آنها مطرح نشده و حتی قرار نیست مشکلات روز بلاک چین‌ها را حل کنند اما اغلب سود خوبی به هولدرها می‌دهند.

7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

هدف از راه اندازی و ایجاد میم کوین‌ها، سرگرم شدن است ولی به مرور زمان کاربران به آنها توجه و علاقه بیش از حد نشان دادند و همین باعث شد مورد توجه دنیای کریپتو قرار بگیرند و رشدهای پامپی و انفجاری را تجربه کنند. در ادامه مطلب می‌خواهیم 5 میم کوین محبوب از ارز دیجیتال آینده‌دار سولانا را که سود خوبی به سرمایه گذاران داده‌اند، بررسی کنیم.

پیش از معرفی فهرست میم کوین‌های سولانا بد نیست اشاره‌ای به شبکه اتریوم و میم کوین‌های آن با مضمون «سگ» کنیم که طی سال‌های 2020 و 2021 توانستند رشد قابل توجهی داشته باشند. به نظر می‌رسد حاکم بعدی بازار میم کوین‌های سولانا باشند که جربزه خوبی از خود نشان داده‌اند.

علت رشد میم کوین‌های شبکه سولانا چیست؟

بلاک چین سولانا جزو قدرتمندترین و بهترین شبکه‌هایی است که در دنیای ارزهای دیجیتال می‌توان پیدا کرد چرا که توان عملیاتی بالا و قدرت پردازشی بیش از 65 هزار تراکنش در ثانیه دارد. علاوه بر این شبکه این رمزارز از مقیاس پذیری بالایی برخوردار است و کارمزد تراکنش‌های آن را تا حد زیادی کاهش داده.

مجموع عوامل فوق باعث شده تا سولانا بستر بلاک چینی مناسب و مطلوبی برای رشد و پیشرفت برنامه‌های غیرمتمرکز و میم کوین‌ها شود. از سال 2023 تا به امروز روند صعودی میم کوین‌های سولانا شدت بیشتری گرفته و هم اکنون به اوج رسیده است. اکوسیستم این رمزارز تبدیل به زمین حاصل خیزی شده که هر توکنی را می‌تواند بارور سازد اما علل آن چیست؟

  • خود ارز دیجیتال سولانا پروژه قدرتمند و آینده‌داری است چرا که توانسته تراکنش‌ها را سریع تر کند و مقیاس پذیری را افزایش دهد. همین عوامل کافی است تا کاربران و سرمایه گذاران این ارز دیجیتال را مناسب تشخیص دهند و پروژه‌های نوآورانه آن گسترش یابد.
  • یکی از استراتژی‌های محبوب در بازار کریپتو، افزایش فعالیت‌های ایردراپ توکن‌ها است. سولانا ایردراپ‌های میم کوینی زیادی دارد که باعث هیجان‌زدگی معامله گران شده و آنها را به خود جذب کرده است. برای مثال نخستین ایردراپ سولانا، میم کوین بانک بود که با مشارکت گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد.
  • میم کوین BONK توانست به محبوبیت فراوانی دست یابد و کاربران فعال و پویای جامعه سولانا را پیدا کند. گوشی‌های سولانا ساگا که تا پیش از وجود این میم کوین به فروش نمی‌رفتند، پس از توسعه اعضای جامعه به تقاضای زیادی ختم شد و تا پیش از اتمام سال 2023 موجودی گوشی‌ها تمام شد.
سرمایه‌گذاری اصولی نیاز به تحقیق و مطالعه دارد و نباید به صرف تحلیل‌های شخصی دیگران و توصیه‌های خرید و فروش، معامله کرد. هدف رسانه گجت نیوز از انتشار مقالات ارز دیجیتال، افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران بوده و محتوای تمامی مطالب به منزله توصیه به خرید یا فروش نیست و مسئولیتی برای آن متصور نخواهد بود.

معرفی 7 میم کوین پرطرفدار سولانا

ابتدا به ساکن باید هشدار دهیم که انتخاب هفت مورد از بهترین و پربازده ترین میم کوین‌های شبکه سولانا به توجه به عملکرد بازار، هیجان معامله گران، ارزش بازار و قدرت جامعه آنها بوده و توصیه شخصی ما برای خرید یا فروش نیست. در ادامه 7 مورد از بهترین توکن‌های اکوسیستم سولانا را معرفی می‌کنیم:

1. لوف کت – LOAF

لوف کت - 7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

گفتیم که فلسفه ایجاد میم کوین‌ها سرگرمی است و هیچ منطقی پشت راه اندازی آنها نیست. لوف کت یکی از همین توکن‌هایی است که در اکوسیستم بلاک چین سولانا گسترش یافته و به کمک هوادارانش در تلاش است تا قدرت جادویی میم‌ها را به زندگی باز گرداند.

ریشه و بنیان این رمزارز به مصر باستان و گربه‌های پرقدرتی بر می‌گردد که آثار شگفت انگیز و خارق العاده معماری اهرام را بنا نهادند. لوف کت یک گربه جادوگر پیکسلی است که در حالت رول شده قرار دارد و شانس و اقبال به سوی طرفدارانش حواله می‌دهد.

2. پاپ کت – POPCAT

پاپ کت - 7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

دومین میم کوین اکوسیستم سولانا، پاپ کت است که رویکرد متفاوتی برای راه اندازی داشته. اگر نگاهی به پلتفرم‌های بازی بیندازید، متوجه خواهید شد که کاربران برای دسترسی به محتوا باید هزینه بدهند در حالی که پاپ کت برای بازی کردن به کاربران خود پاداش خواهد داد.

فلسفه راه اندازی پاپ کت متفاوت بوده و تیم توسعه دهنده آن باتجربه هستند. پروژه این میم کوین شامل یک بازار ان اف تی و بازی سرگرم کننده برای کاربران است و برای بازی کردن به شرکت کنندگان پاداش‌هایی از نوع BNB و BUSD اعطا می‌کند. در نیم ماه گذشته این توکن توانسته بیش از 300 درصد رشد کند و ارزش مارکت خود را به 256 میلیون دلار برساند.

3. وِن – WEN

ون

میم کوین ون به محض لیست شدن در صرافی‌ها سروصدای زیادی به پا کرد و توانست به یکی از محبوب ترین توکن‌های سولانا تبدیل شود. وقتی یک توکن می‌خواهد عرضه شود، اولین سوالی که کاربران می‌پرسند این است: کِی؟ (اشاره به When) میم کوین ون را خالق بی‌نام و نشان صرافی ژوپیتر با نام مستعار Wheremeow توسعه داده است.

مهمترین ویژگی که باعث محبوبیت این میم کوین شد، رویکرد توزیع استراتژیک آن است. 70 درصد از مجموع عرضه یک تریلیونی توکن WEN به کاربران صرافی ژوپیتر تعلق گرفت. (البته به آنهایی که در یک بازه زمانی مشخص حداقل 5 دلار حجم معاملاتی داشتند) این ایردراپ منجر به عرضه گسترده توکن ون شد و جامعه میلیونی برای آن به وجود آورد.

طی چند ماه گذشته قیمت این میم کوین 600 درصد رشد کرده و با ارزش بازار 180 میلیون دلار در رتبه 323 قرار گرفته است. به هر حال نوسانات این ارز زیاد بوده و در بازه زمانی کوتاهی شدت نوسانات آن بیش از حد تشخیص داده شده است.

4. دوکو – DUKO

دوکو

میم کوین بعدی اکوسیستم سولانا دوکو نام دارد و باید گفت هدف از راه اندازی و توسعه آن صرفاً شوخی و سرگرمی بوده است. کارشناسان معتقدند که این توکن برای سرمایه گذاری و کسب سود توسعه پیدا نکرده و قصد دارد فضای طنز و پر از خنده‌ای برای کاربران به وجود بیاورد.

با این اوصاف DUKO نه ساختار درستی دارد و نه نقشه راه و برنامه از پیش تعیین شده‌ای برای آن تدارک دیده شده است! با این حال بهای این میم کوین طی دو هفته گذشته حدود هزار درصد افزایش یافته و در حال حاضر ارزش مارکت آن 62 میلیون دلار شده است.

5. مایرو – MYRO

مایرو

راج گوکال یکی از بنیان گذاران ارز دیجیتال سولانا است که سگی به نام مایرو دارد. توسعه دهندگان میم کوین فوق به نوعی ادای احترام به گوکال و سگ وی و ابراز علاقه به موضوع سگ‌ها در دنیای رمزارزهاست. البته مایرو تنها یک میم کوین سرگرم کننده و بیهوده نیست و ابزارها و خدمات کاربردی زیادی به سولانا می‌دهد.

بعد از این که MYRO در سال 2023 راه اندازی شد و توسعه یافت، به سطح قیمتی 0.44 دلار رسید و هم اکنون ارزش بازار آن حدود 280 میلیون دلار است. (رتبه 269) از جمله مهمترین ویژگی‌های مثبت و تعیین کننده این میم کوین می‌توان به ربات خرید جامع و عمومی آن در تلگرام اشاره کرد که با هدف کمک به جامعه سولانا طراحی شده است.

ربات فوق از طریق کانال مایرو تریدینگ به تبادل اطلاعات می‌پردازد و فرصت‌های همکاری ایجاد می‌کند و سایر پروژه‌های رایگان سولانا را به رایگان نشان می‌دهد. علاوه بر این ربات مایرو تبلیغات نمایش می‌دهد و از طریق آن درآمدزایی می‌کند.

6. داگ ویف هت یا سگ کلاهدار – WIF

سگ کلاهدار - 7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

سال گذشته بود که یک میم کوین دیگر با نماد اختصاری WIF بر بستر بلاک چین سولانا راه اندازی شد. میم کوین‌های سگ محور بسیاری تا به امروز توسعه یافته که مهمترین آنها دوج کوین و شیبا اینو هستند. یکی از برجسته‌ترین نکات سگ کلاهدار، ساختار غیرمتمرکز مالکیت آن است. (یعنی خالقان آن روی این میم کوین نظارت متمرکز ندارند و همه چیز به اعضای جامعه سپرده شده)

سگ کلاهدار سعی کرده و می‌کند تا سرگرم کننده باشد و فرهنگ میم کوین‌ها را ارتقا دهد. کاربران این توکن قادرند پیکسل‌های منحصر به فرد با انواع کلاه‌ها و لوازم جانبی را تهیه و مبادله کنند. در نیم ماه گذشته این رمزارز توانسته بیش از 150 درصد رشد کند و از نظر ارزش بازار در جایگاه 56 بایستد.

7. بانک – BONK

بانک - 7 میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا

میم کوین بانک رقیب جدی برای دوج کوین در شبکه بلاک چین اتریوم است و روی اکوسیستم سولانا راه اندازی شده و توسعه یافته. هدف از گسترش بانک این بود که با فعالیت‌های ایردراپی خود به کاربران پاداش دهد و با این کار اکوسیستم سولانا را توسعه دهد. ویژگی‌های این میم کوین عبارتنداز:

  • صرافی غیرمتمرکز
  • ارائه دهنده خدمات دیفای مثل وام دهی و وام گیری
  • کیف پول غیرمتمرکز امن برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال
در گجت نیوز بخوانید:
آیا رشد بیت کوین ادامه خواهد داشت یا اصلاح در پیش است؟ اگر به دنبال کسب سود سریع هستید، اینها بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هستند مقایسه تفاوت های تتر با دلار آمریکا؛ ارز دیجیتال بخریم یا پول کاغذی؟ آلت کوین هایی که طی ماه های آینده پتانسیل رشد بالایی دارند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*