آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

آلت کوین هایی که طی ماه های آینده پتانسیل رشد بالایی دارند

چیزی تا آغاز فصل آلت کوین ها باقی نمانده و به همین خاطر قصد داریم در ادامه به معرفی آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند بپردازیم.

رشد انفجاری بیت کوین همزمان با آغاز سال 2024 خاطره خوشی برای سرمایه‌گذاران ساخته است. هنوز در سه ماهه نخست سال جاری قرار داریم و در همین زمان کم بازار ارزهای دیجیتال توانسته پتانسیل رشد خود را به رخ بکشد. رکوردشکنی بهای بیت کوین و رسیدن این رمزارز به سطح قیمتی 72 هزار دلار نتیجه افزایش احساسات مثبت معامله‌گران است.

آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

بررسی دلایل افزایش قیمت BitCoin نشان می‌دهد که رویداد هاوینگ و خریدهای گسترده ای تی اف‌ها تأثیر مهمی روی سبزپوش شدن بازار گذاشته‌اند. البته بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نبوده که روند صعودی به خود گرفته و اتریوم 4 هزار دلاری و سایر آلت کوین‌های موفق بازار روزهای خوشی را سپری کرده‌اند.

به هر حال اغلب رمزارزهای بازار دچار افزایش قیمت شده و تنها تعدادی از آلت کوین‌ها برای خرید مناسب نبوده‌اند که آنها را در مقاله ارزهای دیجیتالی که فعلا نباید بخریم، معرفی کرده‌ایم. چیزی تا شروع فصل آلت کوین‌ها یا آلت سیزن باقی نمانده و به احتمال زیاد شاهد رکوردشکنی برخی از ارزهای دیجیتال در این رویداد مهم خواهیم بود.

در مطلب پیش رو قصد داریم به معرفی آلت کوین‌هایی بپردازیم که طی ماه‌های آینده پتانسیل رشد بالایی خواهند داشت. اغلب پروژه‌هایی که معرفی می‌شود زیرساخت‌های قوی دارند و از نظر بازار برای سرمایه‌گذاری جذاب به‌نظر می‌رسند. علاوه بر این تعداد زیادی از آنها به خاطر جهش قیمتی اخیر بیت کوین از بازار جا مانده و فرصت خوبی برای خرید به‌شمار می‌روند.

سرمایه‌گذاری اصولی نیاز به تحقیق و مطالعه دارد و نباید به صرف تحلیل‌های شخصی دیگران و توصیه‌های خرید و فروش، معامله کرد. هدف رسانه گجت نیوز از انتشار مقالات ارز دیجیتال، افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران بوده و محتوای تمامی مطالب به منزله توصیه به خرید یا فروش نیست و مسئولیتی برای آن متصور نخواهد بود.

1. اینترنت کامپیوتر – ICP

اینترنت کامپیوتر

یکی از ارزهای دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری طی ماه‌های آینده، پروژه اینترنت کامپیوتر یا ICP است. این پروژه به برنامه‌های کاربردی و سرویس‌هایی که قصد دارند اینترنت را توسعه دهند و باعث بهبود عملکرد آن شوند، خدمت ارائه خواهد کرد. یکی از چالش‌های پیش روی این رمزارز، فقدان نظارت اصولی است.

توکن اینترنت کامپیوتر با وجود تمامی موانع پیش روی خود موفق شده لباس سبز بازار را به تن کند و خاطره افت قیمتی اخیر خود را به فراموشی بسپارد. کارشناسان و تحلیل‌گران ارشد مارکت کریپتو، چشم‌اندازهای مثبت و رو به رشدی برای پروژه ICP ترسیم کرده‌اند. یکی از اخبار مساعدی که می‌تواند باعث رشد انفجاری این توکن شود، ادغام احتمالی آن با اکوسیستم BitCoin است.

تقاضا برای خرید توکن اینترنت کامپیوتر به منزله پذیرش گسترده آن نزد سرمایه‌گذاران خواهد بود و منجر به افزایش بهای آن می‌شود. اگرچه در فهرست آلت کوین‌های آینده‌دار به این ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم و احتمال رشد قیمت آن را در سه ماهه دوم سال جاری می‌دهیم، اما نباید از چالش‌های نظارتی آن غفلت کرد.

2. استلار – XLM

استلار - آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

هر پروژه رمزارزی باید یک ویژگی برجسته داشته باشد تا بتواند در مارکت گسترده ارزهای دیجیتال موفق شود و استلار دارای چنین ویژگی‌هایی است. پرداخت‌های سریع و کم هزینه برون مرزی این توکن باعث ارتقای زودهنگام آن نزد معامله‌گران شده و مشارکت آن با سایر بازیگران تأثیرگذار بازار موقعیت این آلت کوین را برای انجام تراکنش‌های مالی تثبیت کرده است.

هم‌اکنون قیمت XLM تحت تأثیر نرخ پذیرش آن نزد سرمایه‌گذاران و روندهای غالب در مارکت کریپتو است. دوره‌های نوسان این رمزارز زیاد بوده، اما همواره تلاش تیم توسعه‌دهنده آن در جهت توسعه دسترسی مالی در سطح بین‌المللی بوده است. آینده بازار دارایی‌های دیجیتال وابسته به حواله‌ها و پرداخت‌ها است و استلار از این بابت، آتیه روشنی خواهد داشت.

اغلب ارزهای دیجیتال تمرکز خود را روی نحوه پرداخت‌ها و بهبود آنها می‌گذارند و استلار هم تمام تلاش خود را روی بهبود این پروژه گذاشته است. به همین خاطر است که چالش این آلت کوین رقابت با سایر پروژه‌ها است و برای این‌که بتواند در این ماراتن پیروز شود نیاز به نوآوری‌های زود به زود دارد. اگر خلاقیت استلار بتواند تداوم یابد و جامعه آن وفاداری خود را حفظ کنند، باید منتظر افزایش قیمت آن در سه ماهه دوم سال 2024 باشیم.

3. وی چین – VET

وی چین

یکی از آلت کوین‌های موفق و آینده‌دار در سال 2024، وی چین با نماد VET است. بلاک چین این پروژه تمام تمرکز خود را روی مدیریت زنجیره تأمین و تدارکات گذاشته و توانسته روزانه 2 میلیون تراکنش ثبت کند. حجم تراکنش‌های این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که وی چین مورد پذیرش اعضای جامعه قرار گرفته و کاربردهای زیادی برای اپلیکیشن‌های کاربردی در دنیای واقعی دارد.

خوشبختانه وی چین موفق شده کاربردهای خود را برای جامعه ثابت کند و پذیرش رو به رشد آن به‌علت حل چالش‌های پیچیده و دشوار زنجیره تأمین ضامن افزایش قیمت این توکن در آینده خواهد بود. پیش‌تر شاهد افزایش بهای VET به‌علت حمایت شرکای برجسته آن و نوآوری‌هایش بودیم.

تداوم افزایش قیمت این آلت کوین بستگی به شرایط بازار و برنامه‌هایی دارد که توسعه‌دهندگان آن تدارک دیده‌اند و روند صعودی آن قرار نیست همواره ادامه یابد. رقابت این پروژه با سایر بلاک چین‌های فعال در این حوزه یکی از چالش‌هایی است که وی چین باید در صدد حل آنها برآید. تنها راه برون‌رفت این رمزارز از بحران‌های آتی خود، همکاری با شرکای جدید و تداوم نوآوری‌ها و خلاقیت‌هایش است.

4. آوالانچ – AVAX

آوالانچ

چهارمین آلت کوین آتیه‌داری که در طی ماه‌های آینده پتانسیل رشد بالایی خواهد داشت، آوالانچ با نماد AVAX است. این ارز دیجیتال جذاب یک هدف عمده و مهم دارد: توسعه تمرکززدایی، امنیت و مقیاس‌پذیری شبکه خود. در واقع آوالانچ می‌خواهد خودش را با دارایی‌ها و ابزارهای اتریوم تطبیق دهد و بدین ترتیب توان عملیاتی خود را افزایش داده و هزینه‌هایش را کاهش دهد.

با تمرکز بر اهداف فوق این رمزارز تبدیل به یک پلتفرم جذاب برای برنامه‌های کاربردی و سرویس‌های دیفای می‌شود. در حال حاضر فاصله آوالانچ با اوج تاریخی خود بسیار زیاد است و نوسان قیمتی زیادی دارد. با این وجود پیش‌بینی می‌شود که این آلت کوین در ماه‌های آینده به‌لطف پیشرفت فناوری و پذیرش آن در بازار دچار افزایش قیمت شود.

یکی از وب‌سایت‌های معروف حوزه کریپتو به نام کریپتو دیلی پیش‌بینی کرده که بهای توکن AVAX تا پایان سال 2024 به سطح 65 دلار خواهد رسید و در سال‌های بعدی به محدوده قیمتی بالاتری دست خواهد یافت. همچنین سایر تحلیل‌گران دیدگاه مساعدی راجع به این پروژه دارند و از پتانسیل قابل توجه آن غافل نشده‌اند.

5. کاردانو – ADA

کاردانو - آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

ارز دیجیتال بعدی که می‌تواند طی ماه‌های آینده سود خوبی به سرمایه‌گذاران خود بدهد، کاردانو است. این آلت کوین با پروژه بلاک چین قدرتمندی که دارد توانسته جایگاه مطلوبی در بازار کریپتو به‌دست آورد. هدف پروژه کاردانو، اجرای برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند است و در مقایسه با سایر آلت کوین‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، شهرت بیشتری دارد.

تراکنش‌های این رمزارز افزایش قابل توجهی پیدا کرده و شبکه آن طی سال‌های قبل توسعه خوبی داشته است و به همین دلیل یکی از بهترین‌های صنعت کریپتوکارنسی به‌شمار می‌رود. کاردانو همگام با سایر آلت کوین‌های بازار و خصوصا بیت کوین، نوسانات بسیاری را تجربه کرده، اما به‌لطف تحلیل‌های بنیادین قوی و حمایت اعضای وفادار جامعه آن موفق شده چشم‌انداز مثبتی برای آتیه خود دست و پا کند.

کاردانو که با نماد ADA شناخته می‌شود، توانسته در مارکت دارایی‌های دیجیتال اکوسیستم خوبی به‌وجود بیاورد و با بازیگران مهمی همکاری کند. البته نباید فراموش کرد که این آلت کوین رقابت سختی با سایر ارزهای دیجیتال دارد و به‌دلیل چالش‌های نظارتی پایش روی پوست خربزه است. به هر حال موفقیت این رمزارز به پیشرفت‌های نوآورانه و تقویت پذیرش عمومی آن بستگی دارد.

6. پولکادات – DOT

پولکادات - آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

با بررسی سابقه ارز دیجیتال پولکادات متوجه می‌شویم که فراز و نشیب‌های زیادی را در راستای موفق شدن پشت سر گذاشته است. متاسفانه اخبار خوبی که برای این آلت کوین منتشر شد، نتوانست باعث محبوبیت و افزایش حجم معامله آن شود. تحلیل‌گران با شنیدن خبر پیاده‌سازی پروژه پولکادات 2.0 و رفع مشکلات مقیاس‌پذیری و توسعه امکان همکاری با سایر پروژه‌ها به افزایش قیمت این رمزارز امیدوار بودند، اما همه چیز خلاف جهت حرکت کرد.

شوربختانه پولکاداتی که ما می‌شناختیم در ابتدا با کاهش قابل توجهی مواجه شد، اما توانست در ادامه بازار رشد خوبی را تجربه کند. چنین پستی و بلندی‌هایی نشان می‌دهد که مارکت کریپتو تا چه اندازه بی‌ثبات و مبهم است! کارشناسان با توجه به برنامه‌هایی که این پروژه پیش روی خود دارد به آینده آن خوشبین هستند و معتقدند که پتانسیل رشد بالایی خواهد داشت. همه چیز برای موفقیت بستگی به پیاده‌سازی پولکادات 2.0 دارد و باید تا زمان اجرای کامل آن منتظر ماند.

7. لایت کوین – LTC

لایت کوین - آلت کوین هایی که پتانسیل رشد بالایی دارند

آخرین ارز دیجیتالی که معرفی خواهیم کرد، لایت کوین است. این پروژه بلاک چینی تا به امروز با نوسانات و فراز و نشیب‌های بسیاری دست به گریبان بوده و شانس و اقبال نه‌چندان خوبی داشته است. لایت کوین در سال 2023 و پس از رویداد هاوینگ خود عملکرد بدی از خود بر جای گذاشت و اگرچه بعد از آن توانست اندکی جبران مافات کند، اما به‌عقیده تحلیل‌گران باز هم عملکرد مناسبی از خود نشان نداده است.

سال گذشته برای آلت کوین LTC سالی تلخ بوده، چرا که زیان‌های زیادی متحمل شده است. لایت کوین به‌اندازه‌ای دچار ضرر و زیان شد که اوضاع مثبت و گاوی بازار هم نتوانست از تلخی آن بکاهد. با همه این شرایط آشفته، باز هم امیدواریم که قیمت این رمزارز در سال جاری و خصوصا طی ماه‌های آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.

هاوینگ سال گذشته لایت کوین نتوانست روزهای خوشی برای سرمایه‌گذاران رقم بزند، اما پتانسیل این پروژه چیز دیگری به ما می‌گوید. انتظار داریم همزمان با گسترش کاربرد این توکن و شروع آلت سیزن، شاهد افزایش بهای آن باشیم.

بیشتر بخوانید:
بررسی ۵ عامل تأثیرگذار بر روند قیمتی بیت کوین در هفته جاری راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین (Notcoin) در سایت Getgems ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*