ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید

ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید

در بازار صعودی و گاوی این روزها چه رمزارزهایی را بخریم؟ در ادامه به معرفی ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید می‌پردازیم.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر هاوینگ بیت کوین مثبت و رو به رشد است؛ اما در همین بازار سبز و صعودی، رمزارزهایی وجود دارند که نباید بدون تحقیق و مطالعه آنها را معامله کرد. در بازار گاوی فعلی، سرمایه‌گذاران به‌شدت به‌دنبال خرید ارزهای دیجیتال سودساز هستند و خطر از دست دادن دارایی معامله‌گران را تهدید می‌کند.

ارزهای دیجیتالی که فعلا نباید بخرید

گفتیم که رمزارز شماره یک بازار رکورد تاریخی خود را شکسته و در آستانه چهارمین هاوینگ خود قرار دارد؛ اما آیا تمام ارزهای دیجیتال مارکت کریپتو سودآور هستند؟ پاسخ به این سوال مسلما یک «نه» بزرگ است و به همین خاطر برای جلوگیری از به خطر افتادن سرمایه هولدرها سعی می‌کنیم سه رمزارزی که در هفته جاری نباید بخرید را معرفی کنیم.

1. چین لینک – LINK

ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید - چین لینک

اکثریت ارزهای بازار به پیروی از BitCoin سبزپوش شده و به استقبال هاوینگ رفته‌اند؛ اما برخی از رمزارزها با روند کلی و غالب بازار قهرند و خلاف جریان آب شنا می‌کنند. چین لینک از آن دسته توکن‌هایی است که قصد صعودی شدن ندارد و باید از معامله آن طی هفته جاری خودداری کرد.

عملکرد چین لینک طی ماه‌های اخیر ضعیف بوده و یکی از دلایل عمده پسرفت آن کاهش عمده عرضه راکد گردش شش ماهه بوده است. در تاریخ 6 مارس مقدار عرضه راکد گردش به پایین‌ترین حد خود رسیده و از 570 هزار به 70 هزار توکن سقوط کرده است. به‌طور کلی ارزیابی احساسات معامله‌گران بیانگر عدم توجه و علاقه آنها به این رمزارز است.

2. وی چین – VET

ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید - وی چین

بر خلاف چین لینک می‌توان گفت که وی چین عملکرد مطلوبی در بلندمدت داشته و توانسته بازده مناسبی طی یک ماهه اخیر برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان بیاورد. با وجود اتفاقات مثبت و روند صعودی VET، این رمزارز نتوانسته در کوتاه‌مدت توجه بازار را به خود جلب کند و با سطح احساسات منفی مواجه شده است.

یکی از تحلیلگران مهم ارزهای دیجیتال بیان داشته که وی چین درگیر تثبیت قیمت زیر 0.05 دلار است و تا زمانی که شکست آن قطعی نشود، معامله‌گران باید با احتیاط رفتار کنند. متاسفانه در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از عملکرد این ارز دیجیتال در هفته جاری داشت و روند صعودی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

3. اینجکتیو – INJ

ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید - اینجکتیو

طی یک هفته‌ای که گذشت، رمزارز اینجکتیو دچار نوسانات کوتاه‌مدت شد و نتوانست با رالی صعودی بازار همراه شود. اگرچه در کوتاه‌مدت سود مطلوبی از این رمزارز به معامله‌گران نرسیده، اما بررسی‌های میان‌مدت بلاک چین لایه 1 اینجکتیو نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر موفق شده تا 30 درصد سودآوری داشته باشد.

با این اوصاف در هفته گذشته INJ با کاهش 3 درصدی مواجه شده و زنگ خطری برای سرمایه‌گذاران به صدا درآورده است. رالی صعودی بازار تنها دلیل برای افزایش قیمت این توکن نیست و علل مهم‌تری برای رشد آن می‌توان ذکر کرد؛ اما شوربختانه گوش این ارز دیجیتال به این حرف‌ها بدهکار نیست.

نوآوری اینجکتیو به‌خاطر رول آپ با هدف تسهیل ترکیب زنجیره‌ای به‌منظور دستیابی به سازگاری با اتریوم و سولانا مورد تحسین جامعه آن قرار گرفته است. به هر حال باید در هفته جاری سمت این رمزارز نرفت و منتظر تحولات آن ماند. نظر شما درباره ارزهای دیجیتالی که در هفته جاری نباید خرید چیست؟

بیشتر بخوانید:
چگونه در زمان هاوینگ بیت کوین معاملات خود را مدیریت کنیم؟ قیمت بیت کوین رکورد تاریخ خود را شکست با پنج استیبل کوین برتر بازار آشنا شوید + مزایا و معایب سرمایه‌گذاری