قیمت دنا پلاس اتومات آپشنال

قیمت دنا پلاس اتومات آپشنال در بازار مشخص شد

قیمت دنا پلاس اتومات آپشنال بلافاصله پس از تحویل به مشتریان در بازار مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Dena Plus Optional در بازار ایران آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ایران خودرو اخیرا تحویل دنا پلاس توربو آپشنال به مشتریان را آغاز کرد و در همین راستا مالکان و فعالان بازار قیمت این خودرو را در بازار آزاد تعیین کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری Dena Plus Optional در بازار ایران آشنا می‌شویم.

تعیین قیمت دنا پلاس اتومات آپشنال در بازار

بررسی‌های بازار نشان می‌دهند برای این خودرو در بازار آزاد، قیمت حدود 1 میلیارد و 50 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که متقاضیان با چنین قیمتی می‌توانند در بازار به سراغ خودروهای آریزو 5 اسپرت و بهمن ریسپکت بروند.

گفتنی است دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TC7 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

دنا پلاس اتومات آپشنال نسبت به دنا پلاس معمولی از امکانات بیشتری چون سیستم کنترل پایدار، فرمان Dکات، آینه الکتروکرومیک، سنسور پایش فشار تایر (TPMS)، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، سنسور نور و باران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
ظاهرا قرار نیست تولید پژو پارس متوقف شود نسخه جدید وانت آریسان ۲ با ارتقاء استانداردهای ایمنی معرفی شد + عکس