بسته های ویژه همراه اول

بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد

بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد. همراه اول علاوه بر این بسته های ویژه، طرح قرعه کشی عید سعید فطر را نیز برای مشترکان خود در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، همانند سال‌های قبل برای مشترکان خود بسته پرتخفیف ترکیبی را در نظر گرفت. همچنین مشترکان این اپراتور می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی عید سعید فطر این اپراتور افزایش دهند که در ادامه با شرایط آن آشنا خواهیم شد.

اعلام بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان

تمام مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول و مشترکان انارستان در طرح ویژه ماه مبارک رمضان این اپراتور می‌توانند بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت 7 روزه را خریداری کرده و در قرعه کشی عید سعید فطر شرکت کنند. همراه اول بسته 7 روزه خود را طبق رویه متعارف و میانگین میزان مصرف مشترکان در نظر گرفته که شامل 12 گیگابایت اینترنت به‌همراه مکالمه درون شبکه همراه اول و با تلقن ثابت است.

این بسته با قیمت 61 هزار و 500 تومان برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول قابل خریداری است. همچنین مشترکان انارستان نیز می‌توانند با قیمت 43 هزار تومان بسته «12 گیگابایت اینترنت انارستان به همراه مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول و با تلفن ثابت» را خریداری کنند. ضمن این‌که تمام مشترکان می‌توانند این بسته ویژه را به‌مدت یک ماه تا 21 فروردین 1403 با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» فعال سازند.

همچنین مشترکانی که این بسته‌ها را فعال‌سازی می‌کنند، می‌توانند با اشتراک 7 روزه «نماوا» هزاران فیلم و سریال، انیمیشن جذاب و با اشتراک 7 روزه «مکتب خونه» نیز دوره‌های آموزشی را تماشا کنند.

بسته‌های ویژه پرتخفیف مکالمه مدار فیروزه‌ای

اپراتور همراه اول بسته های مکالمه مدار فیروزه‌ای با حداقل تخفیف 65 درصد برای استفاده طی ساعات 18 تا 6 را در نظر گرفته است که متقاضیان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 121 مربع» می‌توانند آنها را خریداری کنند. همچنین این مشترکان در قرعه کشی ماه مبارک رمضان نیز قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است محدودیتی در خرید بسته ویژه ماه مبارک رمضان و بسته های مکالمه مدار فیروزه طی بازه زمانی یک ماهه وجود ندارد و مشترکان با فعالسازی هر یک از این بسته‌ها در قرعه کشی عید سعید فطر شرکت داده خواهند شد. همراه اول برای این طرح، جوایزی شامل 30 هدیه 50 میلیون تومانی کمک هزینه سفر را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*