چانگان X5 پلاس

چانگان X5 پلاس به ایران می‌آید + عکس، مشخصات فنی و آپشن ها

چانگان X5 پلاس در قالب یک شاسی بلند چینی جذاب به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات Changan X5 Plus آشنا خواهیم شد.

چانگان به‌دنبال افزایش عرضه محصولات خود به ایران است و در همین راستا اخیرا یکی از شرکت‌ها فرایند ثبت سفارش قطعات خودرو چانگان X5 پلاس را به شکل SKD انجام داده تا در سال آینده شاهد مونتاژ این خودرو در ایران باشیم. شاسی بلند X5 پلاس در بازار های جهانی با زیربرند اوشان به فروش می‌رسید، اما چانگان اخیرا آن را با لوگو رسمی خود عرضه می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Changan X5 Plus آشنا خواهیم شد.

مشخصات چانگان X5 پلاس

نمای جلوی چانگان X5 پلاس

چانگان X5 پلاس از یک موتور 1.5 لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 188 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌ها می‌رسد. طول این خودرو 4540 میلی‌متر، عرض آن 1860 میلی‌متر، ارتفاع آن 1610 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2715 میلی‌متر می‌رسد.

امکانات رفاهی چانگان ایکس 5 پلاس

کابین چانگان X5 پلاس

هنوز مشخص نشده کدام تیپ این خودرو و با چه سطحی از آپشن وارد ایران خواهد شد؛ اما به‌طور کلی این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون رانندگی خودران سطح 2، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور، صندلی راننده دارای حافظه سه حالته و تنظیم گودی کمر، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرم‌کن صندلی‌ها، دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D، سقف شیشه‌ای، سنسورهای نور و باران، تریم داخلی چرم، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم حالت رانندگی، سیستم کنترل پایداری و ترمز پارک برقی بهره می‌برد.

امکانات ایمنی Changan X5 Plus

نمای عقب چانگان X5 پلاس

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به 6 ایربگ ایمنی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و رادار تصادف از عقب (RCTA) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
پیکاپ چانگان هانتر با طراحی به‌روز و پیشرانه هیبرید ۲۷۰ اسب بخاری از راه رسید آواتار ۱۲، سدان برقی پر سرو صدای چانگان به ایران می‌آید