قیمت بیت کوین رکورد شکست

قیمت بیت کوین رکورد 72 هزار دلار را شکست

پادشاه ارزهای دیجیتال بالاخره موفق شد از مقاومت تاریخی خود عبور کند. قیمت بیت کوین رکورد شکست، اما دلایل این افزایش قیمت چه بوده است؟

شمارش معکوس برای هاوینگ بیت کوین آغاز شده و به‌زودی پاداش استخراج برای ماینرها به میزان 3.125 BTC کاهش خواهد یافت. بازار به تاریخچه و سابقه هاوینگ‌ها خوش‌بین و امیدوار است و به همین دلیل روند غالب بازار ارزهای دیجیتال مثبت و رو به جلو ارزیابی می‌شود.

قیمت بیت کوین رکورد شکست

در اخبار ارزهای دیجیتال راجع به شکست قیمت تاریخی بیت کوین صحبت کردیم و یکی از دلایل مهم گرانی رمزارز شماره یک بازار را هاوینگ و راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس دانستیم. حالا پس از کمی انتظار، بهای BitCoin افزایش یافته و سقف تاریخی 69 هزار دلاری‌اش را پس از یک اصلاح مقطعی و کوتاه‌مدت شکسته و به سطح 72 هزار دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین رکورد شکست

پیش‌تر در مطلب پیش بینی قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر از 70 هزار دلار نیز اشاره کردیم و دیدگاه برخی از تحلیل‌گران معروف مارکت را راجع به پادشاه ارزهای دیجیتال با شما در میان گذاشته بودیم. در زمان نگارش این مطلب بهای هر واحد BTC نزدیک به 71.747 دلار است و صعودی دنبال می‌شود.

در حال حاضر بیت کوین با عبور از نقره به هشتمین دارایی باارزش دنیا تبدیل شده و در صورتی که بتواند تا پایان سال جاری به سطح 154 هزار دلاری برسد، تبدیل به دومین دارایی ارزشمند جهان خواهد شد. ترامپ به‌عنوان کاندیدای انتخابات 2024 آمریکا راجع به بیت کوین نظر مساعدی داده و اعلام کرده موارد استفاده زیادی دارد.

قیمت بیت کوین رکورد شکست

بازار صعودی و سبزپوش رمزارزها پرتقاضا دنبال می‌شود و وضعیت دومین ارز دیجیتال بازار مساعد است. مدتی پیش در خصوص دلایل افزایش قیمت اتریوم صحبت کردیم و احتمال اتریوم 4 هزار دلاری دادیم و حالا این رمزارز با عبور از سطح مذکور، حوالی 4.043 معامله می‌شود. به‌طور کلی وضعیت بازار مساعد است و باید منتظر هاوینگ بعدی ماند و سپس شرایط کلی بازار را برای ورود به سرمایه‌گذاری سنجید.

همچنین بخوانید:
هاوینگ بیت کوین؛ اکنون وقت خرید است؟ قیمت بیت کوین رکورد تاریخ خود را شکست چگونه در زمان هاوینگ بیت کوین معاملات خود را مدیریت کنیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*