هوش مصنوعی پولی در گلکسی S24

هوش مصنوعی گوشی‌های گلکسی S24 سامسونگ به زودی پولی می‌شود

دوران خوش کاربران سامسونگ به‌زودی تمام می‌شود و غول کره‌ای به‌زودی قابلیت های هوش مصنوعی گوشی های گلکسی S24 را پولی خواهد کرد.


کاربران گوشی گلکسی S24 به زودی برای استفاده از برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی دستگاه هوشمند خود باید پول پرداخت کنند. گزارش‌هایی در این باره منتشر شده که نشان می‌دهد فروشگاه‌های رسمی سامسونگ در چین هم این اطلاعیه‌های مرتبط را دریافت کرده‌اند. در این اطلاعیه ذکر شده که قابلیت‌های هوش مصنوعی مرتبط میان سامسونگ و WPS از 30 جولای 2024 پولی می‌شوند.

باید برای هوش مصنوعی گوشی‌های گلکسی S24 هزینه پرداخت کنید!

کاربرانی که پیش از 30 جولای گوشی گلکسی S24 خریداری می‌کنند و وارد WPS می‌شوند، امکان استفاده از 180 قابلیت هوش مصنوعی WPS به طور رایگان و به مدت هفت روز در اختیارشان قرار می‌گیرد. از طرفی بعد از تاریخ 30 جولای، کاربران برای استفاده از این عملکردهای هوش مصنوعی باید حق عضویت 118 یوان (16 دلار) سالانه یا 15 یوان (2 دلار) ماهانه پرداخت کنند.

هوش مصنوعی پولی در گلکسی S24

پیشینه خبر:
هوش مصنوعی سامسونگ، امسال به ۱۰۰ میلیون گوشی گلکسی می‌آید هوش مصنوعی Galaxy AI برای کدام گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود؟

همکاری میان سامسونگ و WPS بر اساس این مدل کسب و کار پولی شکل گرفته است و نشان می‌دهد که این دو چگونه قصد دارند از قابلیت‌های هوش مصنوعی کسب درآمد کنند. البته حاصل همکاری با Meitu یا Baidu چنین پیامدهای پولی برای کاربران نداشت. به همین خاطر به نظر می‌رسد سامسونگ در درآمدزایی رویکردی انتخابی اخذ کرده است. همچنان برخی عملکردهای هوش مصنوعی مستقل از اپلیکیشن‌های جانبی شامل این مدل پولی نمی‌شوند. همین نکته هم می‌تواند نشانگر رویکرد ریزبینانه سامسونگ در کسب درآمد از خدمات هوش مصنوعی باشد. هنوز سامسونگ و WPS هیچ‌کدام جزئیاتی درباره سیاست‌های مطالبه هزینه خدمات منتشر نکرده‌اند.

قابلیت‌های Galaxy AI در خانواده گوشی‌های گلکسی S24 به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تجربه کاربر را بهبود ببخشند. این قابلیت‌ها در بخش‌های ورودی، ترجمه، ضبط صدا، یادداشت برداری و دوربین تعبیه شده‌اند. اغلب این امکانات هوش مصنوعی در چین توسط سازندگان محلی مانند Baidu ارائه شده و بر اساس نیازهای بازاری که در آن هستند ساخته و پرداخته می‌شوند. برای مثال، مدل زبانی بزرگ Baidu به نام Wenxin امکاناتی مانند عملکردهای پیشرفته تماس و ترجمه، خلاصه سازی هوشمند و توانایی‌های خلاقانه جستجو را فراهم می‌کند. این امکانات از طریق تعاملات مبتنی بر ژست حرکتی کاربر اجرا می‌شوند.

هوش مصنوعی پولی در گلکسی S24

علاوه بر این، سامسونگ اخیرا یک نسخه ارتقا یافته را از Note Assist برای Samsung Notes معرفی کرده است تا کارآمدی و راحتی بیشتری برای کاربران به ارمغان آورد. این قابلیت امکان ترجمه محتوا، اصلاح، خلاصه سازی و حروف چینی هوشمند را فراهم می‌آورد. همچنین توانمندی‌هایی نظیر رونوشت صدا به متن، ترجمه چند زبانی و تفکیک سخنگوها از یکدیگر در هوش مصنوعی طرف گوشی ادغام شده است تا ارتباطات برای کاربران آسان‌تر شود. قابلیت‌های اصلی Galaxy AI مانند Live Translate هنوز وارد دوران خدمات هوش مصنوعی مبتنی بر عضویت و پولی نشده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی سمت سرور را هم در آینده پولی ‌کند یا خیر.

از دست ندهید:
سامسونگ با انتشار این ویدیوها، شیوه کار هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ را به رخ رقبا کشید کاربران ایرانی سری Galaxy S24 از خدمات ویژه رایگان Care+ برخوردار می‌شوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*