Galaxy AI سامسونگ

معرفی چشم انداز Galaxy AI سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل 2024

در جریان کنگره جهانی موبایل 2024 موسوم به MWC، چشم انداز Galaxy AI سامسونگ برای ارائه خدمات و دستگاه‌های همراه مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی معرفی شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه MWC 2024 که اخیرا در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد، از چشم‌انداز جدید Galaxy AI خود رونمایی کرد و بازدیدکنندگان غرفه سامسونگ توانستند توانایی‌ها و قابلیت‌های Galaxy AI را به‌صورت عملی در تمامی محصولات گلکسی این شرکت تجربه کنند. چشم‌انداز Galaxy AI سامسونگ امسال با تمرکز بر سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس 24، عصر جدیدی از هوش مصنوعی در گوشی های موبایل را آغاز کرد و حالا قرار است فراتر از گوشی های هوشمند، به تمامی محصولات شرکت سامسونگ راه یابد.

این فناوری هوشمند و پیشرفته هوش مصنوعی با سری لپ تاپ های گلکسی بوک 4 به گسترش بهره‌وری کمک می‌کند و با ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ که برای اولین بار در این رویداد در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شد، منجر به ارتقا و هوشمند شدن سلامتی کاربران خواهد شد. تی ام رو، مدیرعامل بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ الکترونیکس در این رابطه می‌گوید:

محصولات و نوآوری‌های جدید گلکسی سامسونگ با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، به افزایش توانمندی‌های کاربران در زندگی روزمره کمک می‌کند و فرصت‌های تازه‌ای را پیش روی آنها قرار می‌دهد. بسیار مفتخریم که در کنگره جهانی موبایل امسال، Galaxy AI را در همه محصولات خود از جمله سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس 24 به نمایش گذاشتیم و ثابت کردیم که این دستگاه‌ها چقدر می‌توانند در ایجاد آینده بهتر، هوشمندتر و متصل‌تر تاثیرگذار باشند.

با Galaxy AI سامسونگ، هوشمندی دستگاه های همراه وارد عصر تازه‌ای شد

در غرفه سامسونگ در نمایشگاه MWC 2024، قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گوشی های پرچمدار گلکسی S24 به نمایش گذاشته شد. این قابلیت‌ها به برقراری ارتباط موثر و تقویت خلاقیت کاربران در زندگی روزمره کمک می‌کنند و از جمله آنها می‌توان به ترجمه زنده (Live Translate) با استفاده از هوش مصنوعی روی دستگاه (on-device) اشاره کرد. این قابلیت با ترجمه دو طرفه و همزمان در تماس‌های تلفنی، مرزهای زبانی را از بین می‌برد. قابلیت هوشمند دیگری که باید به آن اشاره کرد، Circle-to-Search با گوگل است که امکان جست‌وجوی سریع و آسان برای دستیابی به نتایج جدید، فقط با یک حرکت ساده را فراهم می‌کند.

Galaxy AI سامسونگ

قابلیت دستیار یادداشت یا Note Assist نیز کمک می‌کند تا بتوانید متون پیچیده را ساده‌سازی و سازماندهی کنید. یکی دیگر از این قابلیت‌ها، ویرایشگر مولد یا Generative Edit است که کاربران با آن می‌توانند به‌طور آزادانه اندازه سوژه‌ها را در تصاویر تغییر دهند یا مکان آنها را با هدف خلاقیت بیشتر، جابه‌جا کنند.

سامسونگ در این رویداد، فضایی را ایجاد کرد تا بازدیدکنندگان امکان بررسی عملکرد دوربین قدرتمند سری گوشی های گلکسی اس 24 را داشته باشند. کاربران توانستند در منطقه‌ای شبیه به یک سالن کنسرت کم‌نور، از اجسام کوچک روی صحنه با استفاده از قابلیت‌های عکاسی در شب یا Nightography سری گلکسی اس 24 عکاسی کنند. دوربین این گوشی با استفاده از موتور ProVisual مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی ارتقا پیدا کرده و می‌تواند عملکرد بسیار پایداری را در محیط‌های کم نور از خود نشان دهد.

خبر خوش این است که همه قابلیت‌های Galaxy AI سامسونگ به‌زودی برای سایر مدل‌های این شرکت از جمله سری گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9 و همچنین سری گلکسی S23 و S23 FE نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. سری لپ تاپ گلکسی بوک 4 نیز از 26 فوریه به‌صورت جهانی عرضه شده و سامسونگ در این سری، فرصت تجربه بهره‌وری پیشرفته را به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران می‌گذارد. کاربران با مشاهده ویژگی‌های اتصال در دستگاه‌های گلکسی که در غرفه سامسونگ به نمایش گذاشته شدند، متوجه شدند که چگونه قادر خواهند بود بهره‌وری خود را به‌صورت یکپارچه ارتقا ببخشند. برای مثال می‌توانیم به انتقال و ویرایش آسان تصاویر و ویدیوها بین دستگاه‌های گلکسی اس 24، گلکسی بوک 4 و گلکسی تب اس 9 اشاره کنیم.

تجربیات سلامتی متصل با استفاده از توانایی‌های هوش مصنوعی

در کنگره جهانی موبایل 2024 در شهر بارسلون اسپانیا، مجموعه سلامت هوشمند سامسونگ با قدرت تحول‌آفرین هوش مصنوعی به نمایش درآمد. این مجموعه، تجربیات سلامتی شخصی‌تر و یکپارچه‌تری را روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها ارائه خواهد داد. برای مثال، حلقه هوشمند گلکسی رینگ، ابزاری جدید در زمینه سلامتی است که به‌تازگی توسط سامسونگ معرفی شده و با استفاده از آن، دسترسی ساده‌تری به سلامت روزمره خود خواهید داشت. با Galaxy Ring، سبک زندگی هوشمندتر و سالم‌تر از طریق پلتفرم جامع سلامت دیجیتال Samsung Health در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ همچنین قابلیت‌های هوشمند جدیدی را در حوزه سلامت برای علاقه‌مندان معرفی کرد. ویژگی My Vitality Score یکی از این قابلیت‌ها است که اطلاعات شخصی‌شده از وضعیت سلامتی افراد بر اساس عواملی مثل خواب، فعالیت، ضربان قلب و نوسانات ضربان قلب را ارائه می‌کند. یکی دیگر از این امکانات، Booster Card است که اهداف سلامتی از پیش تعریف شده را دنبال کرده و با ارائه بینش‌های علمی، زندگی روزمره سالم‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. بازدیدکنندگان غرفه سامسونگ در MWC 2024 توانستند مزایای این قابلیت‌ها را از نزدیک و پیش از دسترسی عمومی آنها در اواخر سال جاری، روی سری ساعت های هوشمند گلکسی واچ 6 که با گوشی گلکسی اس 24 جفت شده بود، مشاهده و بررسی کنند.

معرفی قابلیت‌های پلتفرم SmartThings، بخش دیگری از غرفه سامسونگ در این رویداد بود که با آن نشان داده شد که چگونه می‌توان خانه را به مکانی برای زندگی سالم‌تر تبدیل کرد. قابلیت‌های این پلتفرم به شما کمک می‌کنند تا بتوانید چراغ‌های متصل را کنترل کنید و با روشن و خاموش شدن آنها به‌طور خودکار، خواب مطلوب‌تری را داشته باشید. همچنین می‌توانید از هشدارهای تنظیم‌شده برای یادآوری زمان مصرف دارو کمک بگیرید و این امکان را خواهید داشت که فعالیت‌های فیزیکی خود را دنبال کنید و میزان ضربان قلب و کالری سوزانده شده را همزمان با تماشای ویدیوی تناسب اندام روی تلویزیون متصل، اندازه بگیرید.

سامسونگ در غرفه Galaxy Experience در جریان برگزاری رویداد MWC 2024 یا کنگره جهانی موبایل از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان میزبانی کرد.

پیشینه خبر:
هوش مصنوعی سامسونگ، امسال به ۱۰۰ میلیون گوشی گلکسی می‌آید هوش مصنوعی Galaxy AI برای کدام گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود؟ سامسونگ با انتشار این ویدیوها، شیوه کار هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ را به رخ رقبا کشید
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*