یلونام ایرانسل

یلونام ایرانسل جایزه نوآوری برتر ایرانی را دریافت کرد

جایزه نوآوری برتر ایرانی در سال 1402 به محصول یلونام ایرانسل، نخستین سامانه یکپارچه احراز هویت و امضای دیجیتال اختصاص پیدا کرد.

عصر روز دوشنبه 21 اسفند 1402، مراسم اختتامیه هشتمین جایزه نوآوری برتر ایرانی در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و برگزیدگان این دوره مورد تقدیر قرار گرفتند. دکتر محمد صادق خیاطیان (معاون رئیس جمهور و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی)، دکتر سید محمد موسوی (معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دکتر سید عباس موسوی (رئیس دانشگاه صنعتی شریف)، دکتر علی ملکی (رئیس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی دانشگاه صنعتی شریف) و همچنین سازمان‌ها و گروه‌های نوآور در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، محصول یلونام ایرانسل به‌عنوان نخستین سامانه یکپارچه ارائه خدمات احراز هویت و امضای دیجیتال، لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی در سال 1402 را دریافت کرد.

سامانه یلونام ایرانسل چیست؟

این سامانه به شما کمک می‌کند تا به طی کردن فرایندهای جداگانه ثبت نام و احراز هویت در پلتفرم‌های مختلف و مراجعه حضوری برای احراز هویت نیازی نداشته باشید. همچنین ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتال قادر خواهند بود تجربه کاربری بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و موجب صرفه‌جویی در توسعه نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز شوند.

سامانه یلونام ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی و با کمک مجموعه ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر کاربر، قابلیت‌هایی مانند ثبت نام، احراز هویت امن، مدیریت حساب‌های کاربری و دریافت گواهی معتبر امضای دیجیتال را با بالاترین سطح امنیتی و به‌صورت آنلاین به تمامی کاربران و کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

یلونام ایرانسل

جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به‌همت مرکز نوآوری شریف و به‌منظور شناسایی، ارزیابی و تعیین بهترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود. شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز بهترین ایده‌های نوآورانه شرکت‌های بزرگ ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرایند و نوآوری در کسب و کار از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنواره محسوب می‌شوند. در این دوره نیز محصول یلونام ایرانسل موفق شدن لوح زرین و گواهینامه «نوآوری محصول برتر ایرانی» در سال 1402 را از آن خود کند.

محصولات بیش از 130 شرکت بزرگ کشور در صنایع مختلف مانند نفت، گاز و پتروشیمی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، صنایع معدنی، مواد شیمیایی، فولاد، بانک، بورس و بیمه، خودروسازی و… توسط کمیته ارزیابی جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی در سال 1402 (مبتنی بر مدل مرجع نوآوری ایرانی) مورد بررسی قرار گرفتند. در نهایت محصول یلونام ایرانسل به‌عنوان تنها محصول نوآور برتر ایرانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین بخوانید:
بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*