هدیه همراه اول برای سفرهای نوروزی

هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا معرفی شد

هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا معرفی شد. همراه اول با همکاری فلای تودی، تخفیف ویژه خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل را ارائه می‌دهد و حالا بهترین زمان برای فعال کردن سیم کارت همراه اول است.

با فرا رسیدن روزهای پایانی سال 1402 و نزدیک شدن به نوروز 1403 و همزمان با برنامه‌ریزی خانواده‌ها برای انجام سفرهای نوروزی، همراه اول از جزئیات کمپین نوروزی 1403 خود رونمایی کرد. اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در کمپین نوروزی 1403 خود بهترین تجربه ارتباطی را در قالب قراردادهای تجاری با اپراتورهای مختلف دنیا در حوزه سرویس رومینگ بین‌الملل ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جزئیات این طرح را در مطلب معرفی بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز ۱۴۰۳ مطالعه کنید.

به این ترتیب، مسافران نوروزی می‌توانند با خرید بسته های اینترنت بین‌الملل و مکالمه رومینگ همراه اول، در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند و از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌طور نامحدود با نزدیکان، دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین این دسته از افراد قادر خواهند بود با این بسته‌ها امکان دسترسی به تمامی سایت‌های بانکی و دولتی ایران را داشته باشند.

از جمله مزایای خریداری و استفاده از بسته های رومینگ بین الملل همراه اول می‌توان به عدم نیاز به هزینه ارزی برای خرید سیم کارت و بسته های اپراتورهای خارجی اشاره کرد. شما می‌توانید بسته های نوروزی رومینگ همراه اول را تا پایان موعد سفرهای نوروزی، یعنی نیمه اول فروردین ماه 1403، خریداری و فعالسازی کنید. همچنین کاربران می‌توانند علاوه بر فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 40 مربع نیز لیست تعرفه‌ها و کشورهای مقصد را مشاهده کنند.

هدیه همراه اول برای سفرهای نوروزی با همکاری فلای تودی

همراه اول اکنون در اجرای کمپین نوروزی 1403 فاز دوم همکاری با شرکت فلای تودی را آغاز کرده تا گردشگران ایرانی بتوانند امکان سفر با شرایط جذاب و دلچسب‌تر را داشته باشند. به این ترتیب تمامی مشترکان همراه اول این امکان را دارند که با خرید بسته های رومینگ همراه اول در هنگام سفر به مقاصد توریستی، کد تخفیف 300 هزار تومانی فلای تودی برای خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل را نیز هدیه بگیرند. این کدهای تخفیف اهدایی به مشترکان، حداکثر تا شش ماه اعتبار دارند. علاوه بر این می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 291 ستاره 4 مربع، از کدهای تخفیف استعلام بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*